• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402052515739
  • منبع : نمایندگی ایلام

سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد

سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب کشور گفت: رصد لحظه‌ای کالاها در گمرک، نقش مهمی در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور دارد.

«حمید نجات‌بخش» 25 مرداد در مراسم معارفه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی  شعبه مهران، اظهار کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت‌ها و شعب تابعه در عرصه خدمات گمرکی، لجستیک، بازرگانی و تجارت خارجی مشغول به ‌فعالیت است که بر پایه سال‌ها تلاش و تجربه و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات بروز، نرم افزار تخصصی و کاربردی به صورت آنلاین و با اتصال به سامانه جامع تجارت و سامانه‌های دستگاه های اجرایی و نظارتی با امکان رصد لحظه ای کالاها، در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور انجام وظیفه می‌کند.

 وی گفت: امیدوارم با انجام پشتیبانی‌های لازم و نوید بخش، شاهد رشد و اشتغال زایی و ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی، تجار و صاحبین کالا در استان‌ ایلام، بتوانیم به نمایندگی از دولت مشکلات مرز را با توان تجار و حمایت مسئولان امر، برطرف نماییم.

«شهریار عباسی» معاون اقتصادی استاندار در نشستی که با حضور دکتر نجات‌بخش مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی  و خدمات گمرکی  غرب و هیات همراه در دفتر معاونت اقتصادی برگزار شد، بر ضرورت  تعامل، همکاری و هم افزایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با تجار، بازرگانان و گمرک و حل چالش‌های پیش رو با نظارت فرمانداری تاکید کرد.

وی  نصب دوربین ها، نظم بخشی سیستم نوبت دهی، ساماندهی کامیونهای ورودی، تکمیل ساختمان ها و ساختار اداری و تسریع در خدمات دهی در مرز را از عوامل مهمی دانست که باید در دستور کار قرار گیرد.
 عباسی با تاکید بر ساماندهی و نظم دادن به امور توسط شرکت مذکور و گمرک گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بعنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز مهران نقش موثری در توسعه منطقه دارد.
وی افزود: تبیین دستاوردها و بهره گیری از ظرفیت های موجود می تواند منجر به تحول اقتصادی و توسعه منطقه ای گردد.

در پایان حائری به‌عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی (شعبه مهران) معرفی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha