• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052415463
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت تکواندو گلستان خبر داد:

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور ۱۴ تیم در نخستین دوره لیگ

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور ۱۴ تیم در نخستین دوره لیگ

ایسنا/گلستان رئیس هیئت تکواندو گلستان با بیان اینکه بانوان تکواندوکار گلستانی از مردان پیشی گرفتند، گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان و آسیایی «باران جمال لیوانی و زهرا فلاح» سبب شد تا بانوان این رشته به خودباوری برسند.

دکتر نوری امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: این روزها حال تکواندوی گلستان خیلی خوب است زیرا صداقت و همدلی کامل در این هیئت و تعامل کامل با فدراسیون را در سطح بالای کشوری شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در انتهای سال ۱۳۹۹ نام بالغ بر ۹ هزار و ۹۰۰ نفر تکواندوکار در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، ادامه داد: این رقم در حال حاضر به ۱۴ هزار و ۶۷۲ نفر افزایش یافته است.

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور ۱۴ تیم در نخستین دوره لیگ

رئیس هیئت تکواندو گلستان با تأکید بر اینکه ارتقای سطح مربیان و داوران از دیگر برنامه‌های هیئت بود که خوشبختانه محقق شد، افزود: آتنا دلیری، باران جمال لیوانی، زهرا فلاح، فاطمه کلاسنگیانی، احسان کلاسنگیانی، معید عبداللهی، آیدا سمیعی و دیگر تکواندوکاران از چهره‌های شاخص این ورزش در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

وی از رسیدن به مرحله خودباوری بانوان تکواندوکار گلستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: موفقیت بانوان در سایه تلاش‌های آنها رقم خورد و متأسفانه ورزشکاران آقا از غافله عقب مانده‌اند و خانم‌ها با ۸ هزار ۹۲ عضو از مردان پیشی گرفته‌اند.

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور ۱۴ تیم در نخستین دوره لیگ

میزبانی شایسته آزادشهر و گرگان از ملی پوشان نونهال

نوری با اشاره به برگزاری دو مرحله اردوی تیم ملی نونهالان پسر تکواندو کشور به میزبانی شایسته شهرستان‌های آزادشهر و گرگان، اضافه کرد: تلاش شد تا همه ظرفیت استان گلستان در بخش مردان از حضور این تیم بهره‌مند شوند.

وی برگزاری اولین دوره لیگ تکواندو در سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوانان در نیمه نخست سال‌جاری را مهمترین برنامه هیئت تکواندوی استان دانست و خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها که از جمعه و شنبه «۲۷ و ۲۸ مردادماه» برگزار می‌شود، ۱۴ تیم از سراسر استان گلستان شرکت خواهند کرد که قطعاً نقشی تأثیرگذار در استعدادیابی و آمادگی جسمانی ورزشکاران خواهد داشت.

رئیس هیئت تکواندو گلستان میزبانی استان در برگزاری آزمون کشوری دان ۴ و ۵ تکواندو آقایان در شهریور ماه سال جاری را اتفاقی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این میزبانی که برای دومین بار به گلستان سپرده شده از سیاست‌های رئیس فدراسیون بوده که برگزاری آزمون‌های رده بالا را در راستای بالا بردن مشارکت به استان‌ها واگذار کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha