• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402052314406
  • خبرنگار : 30058

دومین دوره توانمندسازی دانشجویان(حامیم) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

دومین دوره توانمندسازی دانشجویان(حامیم) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه ها(حامیم) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی ۲۳ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه ها در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این دوره ۲۵ لغایت ۳۱ مرداد در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اهمیت ویژه ای به جوانان و دانشجویان قائل شده است، افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری جوانان و دانشجویان را به عنوان حلقه های میانی و نخبگان علمی و فرهنگی مورد تاکید قرار داده اند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری طرح حامیم توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تدوین و اجرا شد، ادامه داد: این دوره با هدف تقویت و توانمندسازی دانشجویان، تشکل ‌ها، فعالیت ‌های تشکیلاتی، شکوفاسازی کار تشکیلاتی و کار گروهی در میان دانشجویان برگزار می‌ شود.

وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره به صورت دانشگاهی بود که با حضور ۷۰۰ با عنوان طرح وفاق در دانشگاه های استان برگزار شد، افزود: مرحله دوم نیز به صورت استانی می باشد که برای این مرحله ۲۳۵ نفر سهمیه استان مشخص شده بود، ولی با توجه به اینکه تاکنون ۲۷۶ نفر ثبت نامی داشتیم، تلاش می کنیم تا همه ثبت نام کنندگان در این دوره حضور داشته باشند. مرحله سوم نیز به صورت کشوری با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی نخبه طی ماه های آتی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه آموزش های رسمی مهارتی و فوق برنامه با حضور اساتید کشوری در مرحله استانی این طرح در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تبیین و اثرگذاری اجتماعی، مهارت های پاسخگویی، روش های مناظره، تولید محتوای چندرسانه ای، ازدواج و خانواده، مبانی سواد بصری، امنیت سایبری و غیره در این دوره مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: در این دوره همچنین کلاس درس اخلاق، شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، اکران فیلم، بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کرسی های اندیشی در حوزه های مختلف پیش بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha