• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402052213264
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول عنوان کرد:

خانواده شهدا مکتب زینبی را عینیت بخشیده‌اند

خانواده شهدا مکتب زینبی را عینیت بخشیده‌اند

ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه جمعی از همکاران ستادی با حضور در منزل شهیدان میرسعداله میرتیموری، سیدکاظم هاشمی بی‌ریا و رضوان حامد سلطانی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کرد‎.‎

ملیحه ملک‌زاده فرد ۲۱ مرداد در این دیدار تکریم خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و گفت: آرامش و امنیت خود در کشور را مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگرانی هستیم که  توسط والدین باایمان و غیرتمند تربیت و پرورش‌ یافته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا از اولین کسانی‌ هستند که وارد بهشت می‌شوند، خاطرنشان کرد: شهادت عزت و افتخاری است که نصیب بندگان مخلص پروردگار متعال می‌شود و امیدواریم با دعای خیر پدران و مادران شهدای والامقام، موردتوجه و شفاعت آن عزیزان واقع شویم.

مدیرکل کانون استان، یادآور شد: در برهه‌ای که کشور مورد هجوم رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی قرار گرفت، شهدا وظیفه خود را در دفاع از نوامیس و مرزهای کشور انجام دادند و امروز وظیفه ما است که با عمل به وظایف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی، مسیر عزت و سرفرازی کشور را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران الگوی صبر و بردباری ونشان پرفروغ عزت واقتدار ملت ایران محسوب می‌شوند که مکتب زینبی را عینیت بخشیده‌اند.

گفتنی است؛ در این دیدارها که با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، معاون اداری و مالی، مسوول حراست، رییس اداره امور اداری و کارشناس روابط عمومی کانون استان برگزار شد، ملک‌زاده فرد با دلجویی و تفقد از خانواده معظم شهیدان میرسعداله میرتیموری، سیدکاظم هاشمی بی‌ریا و رضوان حامد سلطانی با اهدای هدیه و لوح تقدیر از صبر و استقامت آنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha