• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052113146
  • خبرنگار : 50177

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی لرستان باید به خوبی دیده شوند

خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی لرستان باید به خوبی دیده شوند

ایسنا/لرستان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان در این شرایط سخت و پرچالش باید به خوبی دیده شوند.

دکتر مروت طاهری کلانی امروز ۲۱ مرداد در دیدار با فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران ایسنا و ایکنا در این عرصه سخت و پرچالشی که وجود دارد در ارائه موفقیت‌ها و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تبع آن سازمان‌ها و دانشگاه‌های سطح استان انجام داده موفق عمل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هرچه قدر خدمات دولت و نظام را بتوانیم در کشور و استان‌ها به شکل موثری بیان و اطلاع‌رسانی کنیم تاثیرگذاری زیادی در جامعه هدف خواهد داشت.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها به شکل منسجم خدمات دولت و نظام را اطلاع‌رسانی کنند، گفت: در این راستا از زحمات خبرنگارن ایسنا و ایکنا در جهاد دانشگاهی لرستان تقدیر می‌کنم چراکه در اطلاع رسانی حوزه سلامت همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته و دارند.

طاهری کلانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مدت دو سالی که دکتر دلفان مسئولیت این دانشگاه را برعهده گرفته اقدامات خیلی خوبی در حوزه بهبود ارائه خدمات به مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت با بحث بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و تامین دارو مواجه هستیم.

 قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نقاط متمایز کننده دانشگاه علوم پزشکی با سایر دانشگاه‌ها، اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تنها بحث‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مطرح نیست بلکه ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات دانشگاه در بحث بهداشت و درمان، غذا و داروست و تلاش مجموعه دانشگاه علیرغم این مشکلات پوشش دادن موارد بهداشتی درمانی است.

طاهری کلانی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جهاد دانشگاهی استان در این شرایط سخت و پرچالش در حال ارائه خدمات به جامعه هدف هستند که باید به خوبی دیده شوند.

وی یادآور شد: علیرغم شیطنت رسانه‌های معاند خوشبختانه اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده و دولت سیزدهم با حرکتی جهادی تلاش کرده و خدمات قابل قبولی ارائه داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha