• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051911687
  • خبرنگار : 50604

نفرات برگزیده چهارمین جشنواره مطبوعات گلستان معرفی شد

نفرات برگزیده چهارمین جشنواره مطبوعات گلستان معرفی شد

ایسنا/گلستان چهارمین جشنواره مطبوعات استان گلستان با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

 جشنواره مطبوعات استان گلستان به عنوان مهمترین رویداد رسانه ای استان شامگاه چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ با معرفی نفرات برتر در بخش های گزارش، یادداشت، تیتر، صفحه آرایی، مصاحبه، خبر و عکس به کار خود پایان داد.

در این جشنواره در بخش «گزارش»، رتبه اول به «علی اصغر تیموریان» از خبرگزاری ایرنا، رتبه دوم به «الهه قهرمان» از روزنامه دنیای اقتصاد و رتبه سوم به «محدثه حیدری گرجی» از خبرگزاری ایرنا رسید.

«زهرا قزلسفلی» از خبرگزاری ایرنا و «عادل خدرخوجه» از پایگاه خبری گنبدی ها مشترکاً به عنوان نفر دوم بخش یادداشت و مقاله معرفی شدند و هیئت داوران اثری را شایسته مقام اول و سوم این بخش ندانست.

«وحید حاج سعیدی» از پایگاه خبری ندای کتول در بخش تیتر به مقام نخست دست یافت و «مریم شریفی» و «نورمحمد دانشمند» از پایگاه خبری ترکمن سسی به ترتیب شایسته مقام دوم و سوم شدند.

در بخش صفحه آرایی «غلامرضا ولی پور» از هفته نامه بامداد گلستان و «حمیدرضا محمدیاری» از روزنامه بازار کسب و کار مقام دوم، «حبیبه سادات حسینی» از هفته نامه پژواک سخن مقام سوم شدند و این بخش فاقد نفر اول بود.

«علی بایزیدی» از نشریه استاندارد در بخش مصاحبه اول شد و «اعظم محبی» مقام دوم را کسب کرد و از سوی هیئت داوران مقام سومی در این بخش انتخاب نشد.

در بخش خبر، اثری شایسته مقام اول جشنواره نشد و «مهدی باقریان» از خبرگزاری ایسنا مقام دوم و «علی اصغر سلیمانی» از خبرگزاری برنا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش عکس «رامین بشرویه» از خبرگزاری ایسنا مقام دوم و «حمید بهادرزاده» نفر سوم شدند و در این بخش هم اثری شایسته مقام اول نشد.

بنا بر گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در حوزه رسانه در این استان ۱۷۰ مجوز رسمی صادر شده که ۶۷ مجوز در حوزه پایگاه خبری تحلیلی، ۱۸ مجوز نشریه الکترونیک و بقیه نشریه چاپی یا مکتوب هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha