• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402051811592
  • خبرنگار : 71675

گل‌محمدی: حسرت می‌خورم!

گل‌محمدی: حسرت می‌خورم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل گفت: دوست داشتم این برد را برابر هوادارانمان جشن می‌گرفتیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در اولنی دیدارش در فصل بیست و سوم موفق شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره این بازی گفت: دوست داشتم این بازی و این سه امتیاز در کنار هواداران به دست می‌آمد. جای آن‌ها در استادیوم خالی است. برای تیمی که پرهوادارترین تیم آسیاست حسرت می‌خورم که هنوز زیرساخت‌های لازم برای حضور هواداران را نداریم. فوتبال بدون هوادار معنا ندارد.

او ادامه داد: سه امتیاز مهمی بود و با توجه به مشکلات زیادی که داشتیم، هم شروع دیرهنگام و هم لغو شدن اردوها و بازی‌ها کار ما را سخت کرد اما در هر صورت بازیکنان ما در شرایط سخت توانستند خودشان را نشان دهند. امروز هم همین کار را کردند. سه امتیاز مهمی بود و کسب سه امتیاز بازی اول همیشه سخت است خصوصا مقابل تیمی که دوندگی زیادی دارد. تیم‌های مجتبی (حسینی) همیشه نظم خوبی داشته اند و پارسال هم بازی سختی مقابل پیکان داشتیم، امروز هم همینطور بود. آلومینیوم بازیکنان جوان خوبی دارد. آن‌ها نظم خوبی دارند و باید برابر این تیم گردش توپ سریعی داشته باشید.

ببینید

گل‌محمدی در ادامه گفت: من گله‌ای هم از کیفیت چمن دارم چون بلند بود. حداقل این چمن که برای ۱۳ سال پیش است را کوتاه کنند. خیلی سخت است که مقابل تیمی که باید با سرعت جلوی آن‌ها بازی کنید، در چمن بلند بازی کنید. قبل از بازی در جلسه هماهنگی می‌گویند چمن کوتاه است اما در روز بازی می‌بینیم که چمن بلند است. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد. این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که بازی سختی بود. یکسری مشکلات باید حل شود و برای یک تیم پرهوادار باید امکانات فراهم باشد. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی بازیکنانم اذیت می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گل این تیم به آلومینیوم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است؟ گفت: ما دیدیم آفساید نبود. من خودم ندیدم ولی دوستان که دیدند گفتند آفساید نبود. یک صحنه میلی‌متری بود و اگر آفساید هم بوده، میلی‌متری بوده است. در این مواقع دست کمک‌داوران باز است. شرایط داوران سخت است. VAR می‌تواند به داوران کمک کند. در همه جا از این تکنولوژی استفاده می‌شود ولی ما محروم هستیم. علی‌رغم قول‌هایی که داده شده، امسال هم به نظر نمی‌رسد داشته باشیم. فقط خواهش می‌کنم که قول ندهند. اگر ما این موضوعات را بدانیم، بهتر است. پارسال گفتند VAR وجود دارد اما نیم‌فصل شد و فصل به پایان رسید و این اتفاق نیفتاد. اگر می‌توانیم در یک سال زیرساخت‌ها را برای پیشرفت فوتبال فراهم کنیم، می‌توانیم یک سال بازی نکنیم. البته این کار نشدنی است چرا که فوتبال، دل‌خوشی مردم است. این یک گوشزد و هشدار برای مسئولان است که وقتی در مسند مدیریت هستیم و می‌توانیم به فوتبال کمک کنیم چه با گرفتن بودجه و چه با گرفتن امکانات، باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم. امیدوارم به دنبال زیرساخت باشیم و صرفا به دنبال برگزار کردن نباشیم.

گل محمدی در نشست خبری این بازی اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. همچنین به خانواده محمدرضا عجمی‌پور (بازیکن فقید صنعت نفت آبادان که به تازگی در سانحه رانندگی جان باخت) تسلیت می گویم. چند روز قبل او با تیم ما بازی کرد و من از بازی او تعریف می‌کردم. او بازیکن خوبی بود و دفاع خوبی داشت. او با استعداد بود اما متاسفانه او را از دست دادیم و به خانواده او و تیم نفت آبادان تسلیت می‌گویم.

انتقاد یحیی از چمن ورزشگاه آزادی

گل‌محمدی ادامه داد: بازی مهمی برای ما بود. شروعی خوبی در لیگ داشتیم. گرفتن سه امتیاز در اولین بازی در هر لیگ مهم و سخت است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از موقعیت خود خوب استفاده کنیم. علی رغم بازی سخت، بازیکنان توانستند در این چمن نامناسب بازی کنند. چمن اصلا آماده برگزاری این مسابقه نبود. بلندی چمن طوری بود که بازی را کند کرده و کار را برای هر دوتیم سخت می کرد. این موضوع باعث شد از جذابیت بازی کم شود. از همه بازیکنان بابت تلاششان تشکر می‌کنم. توانستیم به بازی سرعت دهیم و از فضاها به خوبی استفاده کنیم. گل قشنگی زدیم و حق ما برد بود. تیم آلومینیوم با مجتبی حسینی در لیگ برتر حرف‌های زیادی خواهد داشت. تیم مجتبی منظم و با سازماندهی است و کار را برای تیم ها سخت می‌کند. امیدوارم مشکلات بازیکنانمان حل شود. بازیکنانمان از مشکلات خود حرفی نمی‌زنند و امید دارم که مشکل آنها حل شود تا با تمرکز بازی‌ها را ادامه دهند. حق بازیکنان این است که به آنها رسیدگی بیشتری شود.

گل‌محمدی در پاسخ به اینکه از بازیکنان جدید راضی است یا خیر و اینکه آیا پرسپولیس به مهاجم نیاز ندارد؟ گفت: ما هم دوست داشتیم در پست مهاجم بازیکنان بیشتری داشته باشیم و باید این اتفاق می‌افتاد. متاسفانه توان مالی باشگاه اجازه را نمی‌دهد بازیکنانی که مد نظرمان است را جذب کنیم. سعی می کنیم شخصیت تیم را حفظ کنیم و برخی ملاحظات را در نظر می گیریم. هنوز هم دنبال بازیکن هستیم و ناامید نیستیم. امیدوارم این مسائل حل شوند. اینکه در خصوص نام‌ها صحبت کنم درست نیست. همه موارد را گردن مربی می‌اندازند و باید بگویم که اینطور نبوده است.

او ادامه داد: حداقل سه پست داخلی برای مهاجم داشتیم که به دلیل شرایط مالی باشگاه نتوانستیم جذب یا تمدید کنیم. یکسری محدودیت مانند بودجه وجود دارند. یکسری تیم‌ها هستند که بازیکنان خود را حفظ کرده و قراردادهای جدید را بالا می‌برند. یا برخی دیگر تیم‌ها در خصوص مشکلات خود صحبت می‌کنند و از آن طرف قرارداد بالای ۲۰ یا ۳۰ میلیارد تومان می‌بندند. این موضوعات کمی عجیب است. امیدوارم آخر سر مسئولان نگویند که همه تیم‌ها سقف قراردادها را رعایت کردند چرا که این صحبت به شعور مخاطب بی‌احترامی می‌کند.

سرمربی فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانی که می‌خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم و نزدیک سقف قرارداد شدیم. منتظریم که سرمان به سقف نخورد و این در حالی است که برخی تیم‌ها بازیکنان جدید گرفته و تمدید کردند. امیدوارم این تیم‌ها جذب بازیکنان را متوقف کنند و مسئولان در خصوص سقف که رعایت شده صحبتی نکنند.

خوشحالم کنعانی‌زادگان را جذب کردیم

گل‌محمدی گفت: زمانی که یک بازیکن تیمش را عوض می‌کند، او احتیاج به زمان دارد تا بتواند وارد تیم شود و به دیدگاه تاکتیکی مربیان برسد. کنعانی زادگان بازی خوبی ارائه داد و خوشحالیم که او را جذب کردیم. همه بازیکنانی که به تیم ما ملحق شدند، با تمرینات بیشتر می‌توانند بهتر شده و به تیم کمک کنند. قطعا بازیکنان جدید کار سختی دارند و باید به آنها زمان دهیم.

نبود هواداران یک شوک منفی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص نبود هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: همه‌ جای دنیا فوتبال بدون تماشاچی معنا ندارد. خصوصا تیم ما هوادارانی دارد که ۹۰ دقیقه از تیم حمایت می کنند. هواداران باعث دلگرمی هستند و ما وابسته به آنها هستیم. نبود آنها باعث شده انگیزه ما کم شده و شور نداشته باشیم. حضور هواداران باعث شده توان تیم ما بیشتر شود و نیروی محرکه ما هستند. وضعیت استادیوم متاسفانه خوب نیست و فکر می کنم رو به روی جایگاه بشود هواداران را جا داد. بازهم باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. نبود هواداران برای ما شوک منفی است.

جای کریم باقری در رختکن خالی بود

وی ادامه داد: جای شکرش باقی است که برای تعمیر اساسی ورزشگاه اقدام کرده‌اند. این ورزشگاه آبروی ورزش ایران است. از سالهای قبل می‌شد با دادن امکانات به ورزشگاه آزادی رسید. قطعا در گذشته کسی به فکر نبوده است که این اتفاقات افتاده است. برای برخی از اعضای تیم مانند پزشک و... کارت بازی صادر نشد! جای کریم باقری در رختکن خالی است و همه بازیکنان در خصوص این موضوع صحبت می کردند. جای کریم باقری خالی است و امیدوارم مشکل برطرف شود به تیم برگردد.

گل محمدی در پایان گفت: قطعا امسال کار سختی داریم. فشردگی مسابقات خیلی زیاد است. لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی رقابت‌هایی است که در آن حضور داریم و شرایط سخت است. باید کنار هم و پشت هم باشیم. باید از یکدیگر حمایت کنیم. کار و مسیر سختی داریم و باید بیشتر برای تیم کار کرد تا روزی‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۸ ۲۲:۴۶

اولین‌دو امتیاز معیشتی واریز شد علی برکت الله