• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402051810892
  • خبرنگار : 50228

سومین دوئل پورموسوی و دقیقی؛ این بار در لیگ برتر

سومین دوئل پورموسوی و دقیقی؛ این بار در لیگ برتر

ایسنا/خوزستان تیم های فولاد و استقلال خوزستان در هفته اول فصل بیست و سوم فوتبال ایران به مصاف حریفان خود می روند. 

به گزارش ایسنا، روز اول هفته نخست این رقابت ها امروز ۱۸ مردادماه آغاز می شود که فولاد از ساعت ۱۹:۳٠ میهمان گل گهر است و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱:۳٠ در غدیر اهواز از شمس آذر پذیرایی می کند. 

سومین دوئل پورموسوی و دقیقی؛ این بار در لیگ برتر

فولاد - گل گهر

فولاد با علیرضا منصوریان برای لیگ بیست و سوم با تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل خود وارد مسابقات می شود. بازگشت کولیبالی به فولاد و حضور باهیا، منشا، کنت و کاندیدو می تواند از جذابیت های چهره جدید این فصل فولاد باشد. 

فولادِ علیرضا منصوریان، نیم فصل گذشته در حالی که تا ثانیه های پایانی بازی، نتیجه را به گل گهر واگذار کرده بود، موفق شد با تک امتیاز شیرین سیرجان را ترک کند و  از آن جا که همیشه تقابل فولاد و گل گهر دیدنی بوده است و این بار نیز بانوان مجوز حضور در ورزشگاه تیم گل گهر را کسب کرده اند، به نظر می رسد امروز نیز هواداران دو تیم شاهد یک بازی دیدنی باشند، دیداری که شاید بازهم نتیجه آن تا لحظات آخر به راحتی مشخص نباشد.

سومین دوئل پورموسوی و دقیقی؛ این بار در لیگ برتر

استقلال خوزستان _ شمس آذر

دو تیمِ تازه لیگ برتری شده در حالی در اولین مصاف خود در لیگ برتر با هم دیدار می کنند، که در فصل گذشته لیگ یک تقابل های حساس و دیدنی با هم داشتند؛ در بازی نیم فصل اول، دقیقی مچ پورموسوی را خواباند و در نیم فصل دوم، پورموسوی نگذاشت دقیقی و تیمش با سه امتیاز اهواز را ترک کنند. 

نکته جالب در دو تیم، تغییرات زیاد در تیم قزوینی و اهوازی در لیگ برتر است؛  تغییراتی که باعث شده امروز دو تیم با چهره جدید رو در روی هم قرار بگیرند. ضمن این که شمس آذری ها لیگ را با سه امتیاز منفی شروع می کنند. 

باید دید سومین دوئل پورموسوی و دقیقی مجددا برنده خواهد داشت یا خیر.

همچنین نفت آبادان فردا ۱۹ مردادماه در خانه به مصاف استقلال تهران می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha