• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402051408278
  • خبرنگار : 50024

۱۴ هزار مشترک البرزی از پرداخت گازبها معاف هستند

۱۴ هزار مشترک البرزی از پرداخت گازبها معاف هستند

ایسنا/البرز سرپرست خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان البرز گفت: با گازرسانی به ۳۱۹ واحد تولیدی مصوب شورای اقتصاد، ۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع از چرخه تولید حذف و با انرژی پاک جایگزین شده است.

امیر مخبر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش همکاران، تاکنون به ۳۱۹ واحد تولیدی مصوب شورای اقتصاد گازرسانی شده و ۷۶ مورد نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی ادامه داد: با این اقدام مصرف تقریبا ۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع از چرخه تولید حذف و با انرژی پاک جایگزین شده است.

سرپرست خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان البرز در ادامه با اشاره به گازرسانی رایگان به برخی از خانوارهای البرزی اضافه کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده میان کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی، منزل حدود ۶۰ خانوار به صورت رایگان لوله کشی گاز شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشترکان البرزی مشمول معافیت پرداخت گازبها هستند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده تعداد مشترکان مشمول معافیت‌های قانونی گازبها  نیز به حدود ۱۴ هزار مورد رسیده است.

مخبر با تاکید بر اینکه شرکت گاز البرز ارائه خدمات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع ضمن راه اندازی سامانه ۱۵۹۴، انجام برخی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت تلاش شده تا ملاقات حضوری ارباب رجوع کاهش پیدا کند.

سرپرست خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان البرز درباره دغدغه‌های موجود این بخش گفت: دغدغه ما تسریع در گازرسانی به صنایع و رساندن انرژی پاک به دست مشترکان است.

وی با اشاره به اینکه گاه برای تحقق این هدف به مشکلاتی بر می خوریم، توضیح داد: دریافت مجوز برای گازرسانی بخشی از این مشکلات است که بیشتر هم از سوی بخشداری و جهاد کشاورزی بروز پیدا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی دغدغه تولید را دارند، درخواست ما کوتاه شدن فرایند صدور مجوز از سوی نهادهای ذیربط است.

وی در پایان تاکید کرد: البرز با توجه به اینکه شرکت‌های دانش بنیان و هایتک زیادی را در خود جای داده نیاز دارد از نظر سرعت، دقت و کیفیت دستگاه های خدمات رسان عملکرد بهتری داشته باشد تا بتوان نیاز موجود در این زمینه به موقع مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha