• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402051006119
  • خبرنگار : 71664

دکتر حسن فارسی:

جهاددانشگاهی نهادی محجوب و مظلوم ولی در عین حال مقتدر است

جهاددانشگاهی نهادی محجوب و مظلوم ولی در عین حال مقتدر است

قائم مقام رییس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی نهادی محجوب و مظلوم ولی در عین حال مقتدر است. چیزی که باعث شده جهاددانشگاهی همواره مورد توجه باشد و ماموریت‌هایی که به این نهاد سپرده شده خط شکنی و الگوسازی بوده که در موضوعات مختلف شاهد بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، ️دکتر حسن فارسی در نشت خبری چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، با تشریح نحوه انتخاب جهادگران نمونه به برنامه های این نهاد در آستانه ۱۶ مرداد اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی نهادی محجوب و مظلوم ولی در عین حال مقتدر است. چیزی که باعث شده جهاددانشگاهی همواره مورد توجه باشد و ماموریت‌هایی که به این نهاد سپرده شده خط شکنی و الگوسازی بوده که در موضوعات مختلف شاهد بوده‌ایم.

دکتر فارسی تاکید کرد: روز دوشنبه مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با آرمان‌های امام(ره) برگزار می‌شود.

وی در خصوص فرآیند انتخاب جهادگران نمونه توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در ابتدا ۲۵۰ نفر انتخاب شدند و در نهایت ۳۰ نفر به عنوان عضو نمونه انتخاب شده اند که در مراسم ۱۶ مرداد از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین در مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود از چند طرح جدید رونمایی خواهیم کرد.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اگر مقدمات لازم فراهم شود، چند کلان پروژه را به همکاری دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌کنیم و سرآغاز شروع این پروژه‌ها، همزمان با برگزاری مراسم چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی است، ادامه داد: یک روز پس از برگزاری مراسم سالگرد و رونمایی از طرح‌های جدید خود در نظر داریم که گردهمایی با روسای واحدهای جهاد دانشگاهی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم که مقدماتی را در نظر بگیریم که در جهت بهترین‌ها گام برداریم. برنامه‌ها و اقدمات جهاد دانشگاهی بر مبانی برنامه‌های کلان کشوری و برنامه هفتم کشور باشد.

دکتر فارسی در پایان اظهار کرد: امیدواریم که نقشه راه جامع جهاد دانشگاهی، یک نقشه روشن و شفاف باشد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha