• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402050201260
  • خبرنگار : 50416

فرماندار ویژه ملایر:

نیروهای مسلح یک معماری بی‌نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند

نیروهای مسلح یک معماری بی‌نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران، فراجا و سربازان گمنام امام زمان(عج) یک معماری بی نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند، گفت: این وفاق، اتحاد و همدلی ایران را در یک نقطه اقتدار تاریخی و بی نظیر قرار داده است.

سلمان اسماعیلی دوشنبه سوم مردادماه در دومین یادواره ۲۸۵ شهید ارتش و ۱۱ شهید خلبان ملایر که با حضور «امیر سرتیپ کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به جریان باطل و مزدور منافقان دادند.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران بنا بر گواه فرمانده کل قوا نیروی متحول شده، تحول خواه، انقلابی، متدین، پا در رکاب، شجاع و تمام کننده است. 

وی ادامه داد: شما به افتخارات نیروی راهبردی ارتش، به افتخارات ناو گروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدای مدافع ارتش، ساخت بلند نیروی زمینی ارتش، اقتدار روز افزون نیروی پدافند هوایی و ارتش قهرمان بنگرید.

اسماعیلی با اشاره به تاریخ غمبار تشیع از عصر خون‌بار عاشورا تا به امروز، مطرح کرد: در هیچ دوره ای نه ایران، نه اسلام و نه تشیع به اندازه امروز مقتدر، سرافراز و سربلند نبوده که از برکت ارتش شجاع، سپاه عزیز و نیروی انتظامی و همه فداییان ملت در مجموعه امنیتی نظامی کشور است.

وی بیان کرد: روزی برای زیارت قبر امام غریبمان، شیعیان باید دست و سر می دادند اما امروز تا چند هفته دیگر شکوه و عظمت تاریخی شیعه را خواهیم دید و میلیون ها نفر از شیعیان امیرالمؤمنین(ع) در سایه امنیت ارتش عزیز و سپاه قهرمان پیش به سوی قبر امام شهیدانمان خواهیم رفت. 

اسماعیلی با بیان اینکه وقتی لباس مقدس ارتش و سپاه را می بینیم به خود می بالیم و افتخار می کنیم، افزود: این یادواره ذیل کنگره بزرگ ۸۰۰۰ شهید استان همدان برگزار می‌شود.

وی ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس ملایر، ۲۸۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ شهید خلبان ملایر را از افتخارات این شهرستان خواند و گفت: سر بلند کرده و سینه ستبر می کنیم که ملایر شهر حسینیان آخر الزمان و شهر شهیدان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha