• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402050100239
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه 

کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه 

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان مراغه خبر داد. 

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۲۶ تُن نهاده دامی (ذرت) قاچاق را کشف کردند.

 سردار محمدی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری کش‌رو زن حرفه‌ای در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان از دستگیری کش رو زن حرفه‌ای خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارش یک فقره کش رو زنی در سطح شهرستان ملکان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ریحانی با اشاره به اعتراف متهم در تحقیقات اولیه به یک فقره کش روزنی و کشف دو دستگاه گوشی اندروید به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان با اشاره به اینکه بالا بردن ضریب ایمنی فروشگاه‌ها یا نصب تجهیزات بازدارنده تا حد زیادی باعث کاهش سرقت می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha