• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402042616482
  • خبرنگار : 71516

خاخام صهیونیست: حزب‌الله منتظر زمان مناسب برای حمله است

خاخام صهیونیست: حزب‌الله منتظر زمان مناسب برای حمله است

یک خاخام رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم خواست به امنیت اراضی اشغالی به خاطر حمله احتمالی حزب‌الله لبنان توجه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، نیر بن آرتسی، خاخام رژیم صهیونیستی گفت: تظاهرات را پایان دهید و به امنیت توجه کنید. دولت اسرائیل باید تمام توجهش به امنیت باشد و هر روستایی را در داخل اسرائیل تفتیش کند. بخشی از اعراب از منطقه المطله تا ایلات سلاح و مهمات دارند. حزب‌الله هزاران موشک دارد که می‌تواند تل‌آویو و اطراف آن را هدف قرار دهد. تنها کافی است حزب‌الله یا حماس یا جهاد از لبنان یا جنین یا الخلیل و نابلس و ایران دکمه‌ شروع جنگ را بزنند. همه آن‌ها منتظر هستند. بخشی از اراضی فلسطینی اشغالی ۱۹۴۸ منتظر این لحظه هستند تا جنگ «یوم الغفران» اتفاق بیفتد.

وی گفت: حزب‌الله منتظر است و درحال سنجیدن اسرائیل، مردم آن و بررسی میزان ضعف اسرائیل و وزارت جنگ و ارتش است. حزب‌الله منتظر زمان مناسب است. آن‌ها حمله را علیه تل‌آویو و بعد شهر پشت شهر از نهاریا تا ایلات آغاز می‌کنند.

نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش توانایی‌های نظامی حزب الله و هرگونه جنگی در آینده با این حزب و عدم آمادگی این رژیم برای ورود به آن رو به افزایش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۷ ۱۳:۲۱

چرا؟فرماندهان عالی مقاومت برای حمله و عملیاتی گسترده و دقیق تعلل می کنند هم اکنون از قلب تل آویو توسط الیعازرمیلامید و نیربن آرتسی و...چراغ سبز و سوراخهای جبهه های صهیونیستی را از 3جبهۀ مثلث مقاومت از کرانۀ باختری و باریکۀ نوارغزه و نقاط صفر مرزی لبنان چنانچه عملیاتی گسترده و همزمان در یکساعت و دقیقه و ثانیه صورت بگیرد خودشان اذعان به ضعف و شکست کرده اند و این با توجه به اوضاع کف شهرهای بزرگ رژیم جعلی اسقاطیل در اراضی اشغالی بسیار قابل توجه است.......نمی دانیم تعلل برای چیست دیگر هرگز این موقعیت ها برای نیروهای مقاومت و فرماندهان عالی مقاومت پیش نخواهد آمد..........