• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402042516245
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان خبر داد:

کنگره ملی شهدای استان اصفهان برگزار می‌شود

کنگره ملی شهدای استان اصفهان برگزار می‌شود
تصویر آرشیوی است

ایسنا/اصفهان کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، امروز یکشنبه، ۲۴ تیر در ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اصفهان، اظهار کرد: اصفهان، از استانهای پیشرو در دوران دفاع مقدس و نهضت انقلاب بوده از این رو انتظار می‌رود شاهد فضای متفاوتی در برگزاری این کنگره در سطح استان باشیم.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره برای ما هدف نیست، بلکه کنگره ابزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مرتضوی ضمن تأکید بر خلق آثار ماندگار و فاخر در این حوزه، گفت: انتظار می‌رود با برنامه مشخص و منظم و با تعیین دستورالعمل برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شاهد همکاری عموم مردم در خلق آثار و نمادهای ماندگار باشیم.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتظار می‌رود دانش‌آموزان در جریان برگزاری کنگره ملی شهدای اصفهان نقش مؤثری داشته باشند. بنابراین باید زمینه حضور و فعالیت دانش‌آموزان در فرایند برگزاری کنگره به بهترین نحو لحاظ شود.

وی حضور آحاد مردم در برگزاری کنگره را ضروری دانست و بیان کرد: هر کجا که مردم حضور داشته‌اند، شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده‌ایم از این رو انتظار می‌رود کنگره ملی شهداء که برای مردم است توسط آنان برگزار شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها به‌عنوان یکی از پیوست‌های اساسی، در جریان برگزاری این کنگره فعال باشند.

ارسال ۸۰ طرح و اثر مردمی به کمیته نمادها و یادمان‌ها

مهدی زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و رئیس کمیته نمادها و یادمان‌ها در این ستاد نیز، گفت: حسب جلسات متعددی که در این کمیته با حضور اعضاء (شهرداران، دهیاران، اساتید دانشگاه هنر و ...) برگزار شده، در تلاش هستیم نمادهای ماندگاری برای استان خلق شود.

وی ادامه‌ داد: تاکنون حدود ۸۰ طرح و اثر در سطح استان به کمیته نمادها و یادمان رسیده که بعضی از آنها دارای زیرمجموعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha