• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042214347
  • خبرنگار : 50039

فرماندار کلاله عنوان کرد:

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله روایت‌گری صحیح و به دور از غرض‌ورزی را لازمه پیشرفت استان گلستان برشمرد و گفت: کارهای بزرگی برای توسعه گلستان انجام شده که متأسفانه در حوزه اطلاع‌رسانی به شکل شایسته ای اقدام نکرده ایم.

فرهاد شیبک پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست با معاون و کارشناسان فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، اظهار کرد: تلاش همه‌ جانبه برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کلاله به خصوص زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و زیرساختهای فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در توسعه حوزه‌های مختلف شهرستان کلاله انجام شده است، ادامه داد: مجموعه فرمانداری کلاله از همه توان برای رفع مشکلات مردم و نیازها و درخواست‌ آحاد مختلف جامعه استفاده می‌کند و خدمات‌رسانی‌ها یک لحظه متوقف نخواهد شد.

فرماندار کلاله نشر آگاهانه، نقادانه و به هنگام اخبار شهرستان کلاله در خبرگزاری ایسنا را قابل تقدیر برشمرد و افزود: خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای رسمی، شناخته شده و علمی است که باید همه مدیران در حوزه سواد رسانه با تقویت توانمندی خود کنش های این رسانه و نحوه همکاری درست با رسانه‌ها از جمله ایسنا را بدانند.

وی روایت‌گری صحیح و به دور از غرض‌ورزی را از مهمترین خلاء‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات آب، نان و ترافیک شهرستان کلاله مهمترین چالش پیش‌روی دولت است و کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده که متأسفانه به جز ایسنا و برخی منابع خبری محدود هیچ اطلاع‌رسانی درباره این کارهای بزرگ نشده است.

شیبک اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و نشر صحیح اخبار را لازمه توسعه، عمران و آبادانی عنوان کرد و گفت: بررسی ریشه‌ای مشکلات و پرهیز از روایت‌های مغرضانه، ناصحیح، معکوس و ناامیدکننده سرلوحه کار خبرنگاران ایسنا در استان گلستان است که باید الگو باشد.

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است

نباید از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی غافل شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان در این نشست با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه علمی، آموزشی و تحقیقاتی طرفیت‌های خوبی را دارد که نباید از آنها غافل شد، تصریح کرد: زیرمجموعه‌های واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با  خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، تولید محتوا، مرکز افکارسنجی ایسپا و دیگر واحدها در خدمت مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

مهدی باقریان با تقدیر از نگاه مثبت استاندار گلستان و فرماندار شهرستان کلاله به رسانه ها و فهم اهمیت رسانه، خاطرنشان کرد: این تعامل درست در عین حفظ استقلال رسانه ها توانسته مدل خوبی از همکاری دولت و رسانه برای حل مشکلات مردم است.

وی زیرساخت اقتصاد و پیشرفت را فرهنگ عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهنگ پایه آماده همکاری کامل با دولت برای تقویت بنیان های فرهنگی در استان باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان با اشاره به اقدامات مرکز افکارسنجی ایسپا، توضیح داد: همه نظرسنجی‌های این مرکز با داده‌های علمی و موشکافانه انجام می‌شود و صحت نظرسنجی‌ها با درصد خطای بسیار پایین، واقعی و قابل ارائه در سمینارها و نشست‌های تخصصی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha