• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041912260
  • خبرنگار : 30147

مربی تیم جودو فریمان پاسخ داد

سرمایه‌گذاری در رده جودوی بزرگسالان یا نونهالان؟

سرمایه‌گذاری در رده جودوی بزرگسالان یا نونهالان؟
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم جودو فریمان گفت: چون بزرگسالان شهرستان فریمان بیشتر تمایل به رشته ورزشی کشتی با چوخه دارند، لذا سرمایه‌گذاری در رده بزرگسالان رشته جودو زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد.

غلامعلی نکویی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: هرچند رشته ورزشی جودو در این شهرستان از سال ۱۳۹۲ تا قبل از ویروس کرونا با افت مواجه شده بود و در زمان اوج ویروس کرونا سالن تمرین به طور کامل تعطیل شد، اما خوشبختانه مجدد فعالیت این رشته ورزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه سالنی که در آن تمرینات برگزار می‌شد کیفیت خود را از دست داده بود، اما با کمک‌های ورزشکاران و خیرین مبلغ ۲۰ میلیون تومان صرف بازسازی آن شد، همچنین اداره ورزش و جوانان فریمان ۵۰ درصد مبلغ مورد نیاز را تقبل نمود.

مربی تیم جودو فریمان با بیان اینکه با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تیم جودوی این شهرستان مجدد جان گرفته است، اظهار کرد: احیاء این رشته ورزشی سخت بود، اما اکنون مدت یک سال می‌شود که مجدداً جودو فریمان فعالیت خود را آغاز نموده و شرایط رو به بهبود و پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با همت ورزشکاران و هیات جودو فریمان روزهای خوبی در جودوی شهرستان حاکم شود، افزود: هرچند به لحاظ سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها تقریباً از شرایط خوبی برخورداریم ولی سالن تمرین کوچک است.

نکویی اذعان کرد: با توجه به قدمت ۳۵ ساله سالن ورزشی و بازسازی که انجام شده اکنون به لحاظ بهداشتی و امکانات وضعیت بهتر از گذشته شده است، در حال حاضر با وجود ۲ تشک تاتامی کمبودی نداریم.

وی گفت: با شروع جدیدی که در رشته ورزشی جودو انفاق افتاد سعی نمودیم بیشتر فعالیت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان باشد، چون بزرگسالان بیشتر تمایل به کشتی با چوخه دارند لذا سرمایه‌گذاری در رده بزرگسالان زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد.

مربی تیم جودو فریمان با انتقاد از اینکه حمایت‌های مالی از سوی هیأت استان صورت نگرفته است، افزود: هرچند یکی از بانوان ورزشکار شهرستان بیش از ۲۰ مرتبه در رده‌های مختلف سنی جودو کشور حائز مقام اول شده و حتی در مسابقات آسیایی هم توانسته در رشته آلیش مقام اول را کسب نماید، اما وقتی از هیات استان با توجه به شرایط مالی این جودوکار تقاضای کمک نمودیم متأسفانه هیچ‌گونه حمایتی صورت نگرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha