• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041811541
  • خبرنگار : 50184

مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رازی معارفه شد

مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رازی معارفه شد

ایسنا/کرمانشاه حجت‌الاسلام مهدی عباسی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام جواد افشار نجفی قدردانی شد.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه امروز (۱۸ تیر) در این مراسم، با اشاره به اهداف مهم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، اظهار کرد: توسعه و تعمیق آگاهی و علایق اسلامی بین دانشجویان و دانشگاهیان، ایجاد و گسترش فضای معنوی در دانشگاه‌ها، رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه و حمایت و هدایت فکری تشکل‌های دانشگاهی و دانشجویی از جمله اهداف دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه این دفتر باید به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در محیط دانشگاه حاکمیت ببخشد، عنوان کرد: همچنین مقابله با ترویج و عقاید و افکار انحرافی و هجوم فرهنگی و تقویت رابطه بین حوزه و دانشگاه از مسائلی است که توسط این نهاد باید اجرایی شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: بال معنوی و قدسی حوزه و بال علمی دانشگاه می‌تواند در کنار هم پیشرفت‌های خوبی را در کشور رقم بزند.

وی در ادامه از دانشگاه رازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های ایران نام برد و گفت: باتوجه به تعدد اقوام و مذاهب در سطح استان، فعالیت در این دانشگاه خاص خواهد بود.

وی بااشاره به فعالیت‌های اثرگذار حجت‌الاسلام افشار نجفی در دانشگاه رازی، عنوان کرد: خوشبختانه مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه رازی هم انسانی بزرگ، اهل علم و کمال است که امیدواریم منشاء اثرات خیر برای این دانشگاه باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام جواد افشار نجفی مسئول پیشین نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه هم طی سخنانی، با اشاره به نقشی که دانشگاه می‌تواند در رقم زدن تمدن نوین ایران داشته باشد، گفت: در دانشگاه رازی حدود ۱۲ هزار دانشجو تحصیل می‌کنند، اما در گروه معارف آن که می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد، تنها دو عضو هیات علمی حضور دارند و مابقی ۴۰ استاد فعال در آن مدعو هستند.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایط نباید از این اساتید انتظار تحول‌آفرینی در نظام تربیتی دانشجویان را داشته باشیم، لذا باید از آنها حمایت کرد.

در ادامه این مراسم حجت اسلام مهدی عباسی مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه نیز گفت: کار کردن در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بسیار سخت و نیازمند تلاش و مجاهدت فراوان است که امیدواریم با همراهی مجموعه دانشگاه بتوانیم در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداریم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha