بابک ثبوتی، مدیر تولید محتوای این شرکت در گفتوگو با ایسنا، تولید محتوای خلاق را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: برای تولید این محتوا استودیوی مجازی را راهاندازی کردیم. در این استودیو تصویربرداری و فیلمبرداری را انجام میدهیم.
وی استودیوی مجازی را زیر ساختی دانست که برای تولید محتوا نیاز به تغییر جا و لوکیشن برای فیلمبرداری نیست و افزود: در این فناوری هر لوکیشنی که مورد نیاز باشد، به صورت مجازی فراهم میشود. به عنوان مثال اگر بخواهیم در ۳۳ پل و شیراز محتوایی را تولید کنیم، شرایط در استودیوی مجازی فراهم خواهد شد و از این طریق فیلمبرداری صورت میگیرد.
ثبوتی خاطر نشان کرد: با این استودیوی مجازی محتوای صوتی، تصویری و محتوایی را به تولید میرسانیم.
این محقق ادامه داد: در گذشته برای این منظور از پرده سبز استفاده میشد، ولی در این فناوری شرایط استودیو حاکم خواهد شد.
ثبوتی اظهار کرد: با زیر ساختی که ایجاد کردیم، با بسیاری از شرکتها از جمله ایران خودرو و تریبون و غیره در زمینه تولید محتوا وارد همکاری شدیم.
مدیر تولید محتوای این شرکت در خصوص محتوای تولید شده در این استودیوی مجازی، توضیح داد: محتوای تولید شده تنها منحصر به فیلمهای تبلیغاتی نمیشود، بلکه در زمینه سئو نیز فعال هستیم. در این زمینه باید محتوای یونیک تولید شود تا رتبه سایت ارتقاء یابد.
به گفته وی، در زمینه سئو بر اساس قوانینی که گوگل تعیین کرده، طراحی سایت صورت میگیرد و در ازای اینکار، گوگل هم به سایت رتبه خوبی میدهد و آن را در اولین نتایج جستجو، به مخاطبان نشان میدهد.
به گزارش ایسنا، استودیوی مجازی یک استودیوی تلویزیونی است که اجازه میدهد ترکیبی از زمان واقعی از مردم یا اشیاء واقعی در یک محیط توسط کامپیوتر شبیهسازی شوند که در این شیوه اجسام حقیقی بصورت طبیعی جلوه داده میشوند. در این تکنولوژی جدید از فن chromakey استفاده میشود.
نکته کلیدی از یک استودیوی مجازی این است که دوربین واقعی میتواند در فضای 3D حرکت کند. از آنجایی که تصویر دوربین از فضای مجازی و از فضای سبزرنگ استودیو است، در نتیجه این صحنه مجازی منطبق با دوربین است که دوربین در هر زمان میتواند زوم، تابش، زاویه و یا مسیر را در فضای 3D انجام دهد. استودیوی مجازی هیچ تولید پیشنیاز نمیخواهد، چرا که در زمان واقعی است.
انتهای پیام
نظرات