• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402041710742
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد:

اردبیل میزبان ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار خواهد بود

اردبیل میزبان ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار خواهد بود

ایسنا/اردبیل معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌ آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل خبر داد و گفت: ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار میهمان اردبیل خواهند بود.

اکبر دهقانی نیا ۱۷ تیر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این مسابقات در دو رشته فوتسال و والیبال دختران و پسران ۱۴ الی ۲۶ مرداد در ۶ سالن برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مسابقات برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شود و قرارداد تأمین منابع مالی مسابقات را با فدراسیون دانش آموزی منعقد کرده ایم.

دهقانی نیا یکی از اهداف این آوردگاه دانش آموزی را افزایش شور و نشاط و سلامتی دانش آموزان و شوق خانواده ها برشمرد و ادامه داد: همچنین ارتقاء گردشگری ورزشی در استان از اهداف مسابقات می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اذعان بر اینکه برای آماده سازی زیرساختهای لازم برای برگزاری مسابقات مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار از استانداری اختصاص یافته است، اضافه کرد: این مسابقات در کنار افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان اردبیلی و آشنایی بیشتر والدین با ورزش دانش آموزی همچنین می تواند برای معرفی دانش آموزان ورزشکار استان در سطح ملی مؤثر واقع شود.

دهقانی نیا با اعلام اینکه برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات دانش آموزی برنامه ریزی کرده ایم، تصریح کرد: نیازمند حمایت و همکاری تمامی دستگاههای اداری استان هستیم تا در کنار اداره کل آموزش و پرورش استان شاهد برگزاری باشکوه تر مسابقات باشیم.

وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از اهداف برگزاری مسابقات کشوری کسب میزبانی برای برگزاری سایر مسابقات ملی و آسیایی است، افزود: از اهالی رسانه استان درخواست می کنیم نسبت به خبررسانی مسابقات همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha