• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041710444
  • خبرنگار : 50160

حضور ۱۰ نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد «الف تا»

حضور ۱۰ نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد «الف تا»

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان به برگزاری رویداد «الف تا» اشاره کرد و گفت: رویداد «الف تا» (الفبای تحول آموزش‌وپرورش) با مدیریت قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در راستای اجرای سند تحول بنیادین طرح‌هایی را پیگیری می‌کند که یکی از آنها ایجاد بانک جامع ایده‌ها و تجربیات تحول آفرین در سطح مدرسه است به نحوی که تمام معلمان و مدیران مدارس به این بانک دسترسی داشته باشند تا منبع الهام‌گیری در فعالیت‌های نوآورانه عموم مدارس باشد.

وی تصریح کرد: نخستین اقدام برای تولید این بانک برگزاری رویدادی با عنوان «الف تا» (الفبای تحول آموزش‌وپرورش) است که با هدف گردآوری و داوری ایده‌ها و تجارب میدانی و تجلیل از مدارس و معلمان و فعالان تربیتی پیشرو و مناطق و استان‌های برتر در مسیر تحول برگزار می‌شود. پیوند میان «مدارس پیشتاز تحول و در مسیر تحول» از دیگر اهدافی است که در این رویداد پیگیری خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: «الف تا» رویدادی برای شناسایی، ارتقاء حمایت و انتشار ایده‌ها و تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای است. در این رویداد ایده‌ها و تجارب معلمان و مدیران مدارس و سایر فعالان عرصه تعلیم و تربیت در فاصله زمانی ۳۰ روزه در وبگاه alefta.ir گردآوری شد و پس از داوری در یک نمایشگاه تعاملی ۳ روزه از آثار برتر تجلیل خواهد شد. علاوه بر آن ایده‌ها و تجاربی که تأیید داوران را کسب کند از طریق یک سکو پلتفرم در دسترس عموم معلمان و مدیران و فعالان تعلیم و تربیت قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی با بیان اینکه ۱۰ طرح و ایده و الگوی تدریس از زنجان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: در الگوی تدریس سمانه شفیعی از زنجان و حسین محمدی از خدابنده، در ایده‌پردازی خانم‌ها مهرعلیان و ملااسماعیلی از شهرستان ابهر، در دوره ابتدایی رقیه چراغی از ناحیه یک زنجان، در بخش فعالیت تاثیرگذار کانون باب‌الحوایج ناحیه یک، در معاونت متوسطه نیز دو گروه هنر همکار سعید انصاری و هنرجو زینب صدیقی از ناحیه یک و ابوالفضل فرهادی هنرجوی خرمدره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha