• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041206889
  • خبرنگار : 30147

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی تربت‌حیدریه مطرح کرد

تامین آمبولانس‌های به‌روز مهمترین دغدغه اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه

تامین آمبولانس‌های به‌روز مهمترین دغدغه اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در حال حاضر تامین آمبولانس‌های به‌روز مهمترین دغدغه اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه است.

به گزارش ایسنا، محمد جواد امیری یکشنبه ۱۱ خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه لزوم راه‌اندازی دو پایگاه اورژانس در شهر تربت حیدریه برای رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه است.

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی دو پایگاه اورژانس در شهر تربت‌حیدریه برای رسیدن به اهداف برنامۀ ششم توسعه اظهار کرد: به‌ منظور تامین زمین برای راه‌اندازی دو پایگاه شهری در محدوده خیابان‌های ابریشم یا قرنی و خیابان راشد(ابتدای جاده زاوه) با مشکلاتی رو به‌ رو هستیم و دست یاری به سوی خیرین سلامت داریم؛ چراکه خیرین همیشه به‌ عنوان بازوان استوار در نظام سلامت بوده‌اند و ما را همراهی می‌کنند. همچنین مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر همچون گذشته از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه ۲۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ فعال وجود دارد، افزود: مهمترین دغدغه و اولویت نخست در اورژانس پیش بیمارستانی، به‌ روزرسانی ناوگان آمبولانسی است. البته این موضوع در سراسر کشور وجود دارد و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
امیری ادامه داد: در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ۲۱ آمبولانس فعال، یک اتوبوس آمبولانس و چهار آمبولانس پشتیبان داریم که نیاز مبرمی برای به‌ روزرسانی آن‌ها است.

وی یکی دیگر از دغدغه‌های اورژانس را اجرای قانون بهره‌وری ارتقای کارکنان این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: قانون بهره‌وری کارکنان بالینی به منظور کارآیی و اثربخشی سرمایه‌های انسانی نظام سلامت است و با توجه به درخواست‌های مکرر کارکنان و از سویی دیگر راه‌اندازی پایگاه‌های جدید حداقل باید ۵۰ نیروی انسانی متخصص را جذب کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha