• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1402040503120
  • خبرنگار : 71614

بخش نمایشگاهی «برکت دیدار» به پایان رسید

بخش نمایشگاهی «برکت دیدار» به پایان رسید

بخش نمایشگاهی رویداد «برکت دیدار» که با رویکرد البسه محرم و اربعین از سوم تا پنجم تیرماه در هتل همای تهران برگزار شد، به پایان رسید.

به گزارش ایسنا عصر امروز یکشنبه ۵ تیرماه، آیین پایانی نمایش رویداد برکت دیدار که پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر است برگزار شد. 

بخش نمایشگاهی این رویداد که از سوم تا روز جاری پنجم تیر ماه برگزار شد، البسه مذهبی با رویکرد محرم و اربعین نمایش داده شده بود. 

محمدجواد قاسمیان دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس هم در این مراسم حضور داشت. او اظهار کرد: این رویداد بر اساس دغدغه و کمبود لباس مورد نیاز مردم در محرم و اربعین برنامه ریزی شده بود.

قاسمیان گفت: تعداد قابل ملاحظه‌ای از آثار دریافت شد. با توجه به بازخوردهای حاصل شده رویداد خوبی برگزار شد. 

دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان ذیربط که می‌توانند مسیر بودجه و دغدغه فرهنگی خود را به سمت فرهنگ و سواد پوشاک هدایت کنند، رویدادهای دیگری نیز برگزار شود تا هدف اصلی ما که در دسترس سازی لباس مورد نیاز در زمان و مقطع مناسب است نیز محقق شود.

مهدیه هاشمیان دبیر اجرایی رویداد برکت دیدار نیز در بخشی از این مراسم سخنرانی کرد. او گفت: نتیجه‌ای حاصل شد که به دنبال آن بودیم. هدف اصلی ماه تولید انبوه محصولات ارائه شده بود که با ارتباطات شکل گرفته این اتفاق رقم خورد. ما از این نمایشگاه تور مجازی تهیه کردیم تا همواره در دسترس باشد. بسترهای فروش پیش‌بینی شد تا محصولاتی که به تولید انبوه می‌رسد به فروش برسد.

سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حاضر شد و اظهار کرد: امیدواریم این کار اثر هنری و اقتصادی خود را داشته باشد. باید تشکر کنم از دوستان خود در کارگروه مد و لباس که با همت ویژه‌ای این مسئله را در سالهای گذشته پیگیری کردند و با ابتکار خود کار را جلو می‌برند. امیدواریم در این دوره که ما خادم این عرصه هستیم به خروجی ملموسی برسیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha