• جمعه / ۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402040200632
  • خبرنگار : 50444

خرید ۱۴ هزارتن گندم در ۲۴ مرکز و ۱۷ تعاونی در خراسان شمالی

خرید ۱۴ هزارتن گندم در ۲۴ مرکز و ۱۷ تعاونی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: ۲۴ مرکز و ۱۷ تعاونی آماده خرید گندم‌کاران خراسان شمالی هستند.

احمد نامور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان در ۲۴ مرکز خریداری می‌شود و اقدامات لازم برای تحویل گرفتن محصول گندم کاران نیز انجام شده است.

وی یادآور شد: برداشت گندم و خرید این محصول در مناطق گرمسیری استان آغاز شده و اکنون خرید در هفت مرکز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان برای عرضه محصول تولیدی خود با کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت نام در سامانه پهنه بندی به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مراکز خرید گندم برای تحویل گرفتن محصول گندم کاران آماده هستند، ادامه داد: در این زمینه بازرسی های لازم از مراکز خرید گندم انجام شده و ایرادها و نواقص شناسایی شده است که باید سریعتر نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

وی بیان کرد: مراکز خرید گندم به لحاظ بهداشتی، فنی، باسکول و سایر موارد مورد بازرسی قرار گرفته است.

خرید ۱۴ هزارتن گندم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزارتن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

محمد محمدزاده با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات بخش کشاورزی و اختصاص آن به توسعه آبیاری نوین، احیای باغات و حمایت از تولید گلخانه ای، افزود: با وجود خشکسالی‌ها، از آغاز فرآیند خرید تاکنون ۱۴ هزارتن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که ۶ برابر مدت مشابه پارسال است.

وی با قدردانی از زحمات جامعه تعلیم و تربیت استان، محور اصلی برنامه های این سازمان را آموزش دانست و گفت: اکنون، آموزشِ روزِ مزرعه به صورت عملی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha