• پنجشنبه / ۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040100147
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

حدادی‌فر مانند نویدکیا محبوب هواداران است

حدادی‌فر مانند نویدکیا محبوب هواداران است

ایسنا/اصفهان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معتقد است آیین‌نامه سقف قراردادها باید به قدری شفاف و جامع باشد که امکان دور زدن باشگاه‌ها را به حداقل برساند.

جواد محمدی با اشاره به محبوبیت اسطوره‌های فوتبالی برای هواداران و انتخاب ‌آن‌ها در سمت مربی را روحیه‌بخش به هواداران دانست و در خصوص انتخاب قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی ذوب‌آهن، اظهار کرد: قاسم حدادی‌فر مانند محرم نویدکیا جزو فوتبالیست‌های نادر است که در زمانی که به‌طور حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کرد، نسبت به تیم وفادار ماند. از طرفی هواداران نیز در طول مدت زیادی که با محرم نویدکیا و قاسم حدادی‌فر در ارتباط بوده‌اند، علاقه و تعصب خاصی نسبت به این دو شخصیت پیدا کرده‌اند. اگر واقعاً قرار است که قاسم حدادی‌فر به‌عنوان سرمربی در ذوب‌آهن باشد، باید هرچه سریع‌تر این مسئله نهایی شود، چرا که هرچقدر برای این تصمیم تأخیر به‌وجود بیاید و به گمانه‌زنی تبدیل و اخبار ضدونقیض مطرح شود، نه‌تنها برای باشگاه خوب نیست بلکه باعث تضعیف روحیه هواداران می‌شود.

وی افزود: قاسم حدادی‌فر همیشه برای ذوب‌آهن زحمت کشیده است و اگر قرار است سکان هدایت سبزپوشان را برعهده گیرد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن این تصمیم رسمی شود تا حدادی‌فر نیز بتواند یک کادر خیلی خوب کنار خود داشته باشد، برنامه‌ریزی‌هایش را به‌عمل تبدیل کند و در نهایت باعث رفع مشکلات و تفکرات منفی هواداران ذوب‌آهن شود.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین عملکرد نویدکیا در سپاهان را راضی‌کننده دانست و گفت: اعتقاد من بر این است که محرم نویدکیا همچنان یک اسطوره است. او دوران بسیار موفقی را در سپاهان گذراند و سبک جدیدی از مربی‌گری و کاریزمای یک مربی را از خودش به نمایش گذاشت سپاهان با نویدکیا آن هم در اولین فصل مربی‌گری‌اش نایب‌قهرمان شد.

محمدی در ادامه تاکید کرد: به‌طور قطع یک دغدغه در اصفهان داریم و آن هم این است که باشگاه‌های پرافتخار ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر بتوانند در فصلی که پیش‌رو در جمع‌بندی و جذب بازیکنان و کادر فنی بهترین عملکرد را داشته باشند و به‌سرعت برای آماده‌سازی پیش فصل شروع کنند. همه این موارد دغدغه هواداران است تا دیگر در طول فصل به‌دلیل دیر بسته‌شدن تیم، انتخاب اشخاص نادرست و اختلاف میان اعضای تصمیم‌گیرنده با مشکلی مواجه نشوند.

او ادامه داد: ابتدا پس از انتخاب سرمربی، جذب بازیکنان براساس نظر شخص اول کادر فنی انجام شود تا حین فصل به‌جز دغدغه قهرمانی، دیگر مشکلی نداشته باشند.

محمدی عنوان کرد: طبق گزارشی که به‌تازگی دریافت کرده‌ام، سپاهان ثبات بیشتری نسبت به ذوب‌آهن دارد، مورایس با سپاهان ادامه می‌دهد و انشاالله ذوب‌آهن نیز آن تصمیمی که مدنظر مدیران ارشد است را هرچه سریع‌تر اتخاذ کند تا نگرانی هواداران برطرف شود و هر دو تیم اصفهان با اطمینان خاطر و آمادگی کامل لیگ را آغاز کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان همچنین با اشاره به آیین‌نامه سقف قراردادهای فوتبال، با بیان اینکه این مسئله را نمی‌شود قانون تلقی کرد، تصریح کرد: وقتی موضوع سقف قرارداد از سوی مسئولان بررسی و آئین‌نامه‌ای ارائه و ابلاغ می‌شود، نظر نهادهای نظارتی و اجرایی مشروط است. وضعیتی که در فوتبال ایران حاکم است مدنظر قرار داده می‌شود و قاعدتاً باید آئین‌نامه‌ای که تعیین می‌شود به‌قدری جامع باشد که دور زدن باشگاه‌ها را به حداقل ممکن برساند. به‌نظر من نباید به‌گونه‌ای باشد که باشگاه‌ها این قانون را دور بزنند اما از طرف دیگر قراردادها باید شفاف و مشخص باشد که درصورت پیدا کردن فرمول‌های دور زدن نیز باشگاه‌ها از پس آن برنیایند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن که همیشه به قانون پایبند بوده‌اند، این موضوع را نیز رعایت کنند.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد : البته برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند از جمله سپاهان امتیازاتی در نظر گرفته شده است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تفاوت‌هایی قائل شده‌اند تا آن تیم بتواند به‌عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی حضور پیدا کند. اما در واقعاعداد و ارقامی که امروز می‌شنویم در کشورهای همجوار خرج می‌شود و باشگاه‌ها بازیکنانی نظیر رونالدو و بنزما را می‌آورند، با اعداد و ارقامی که در ایران وجود دارد اصلاً قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha