• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402032012211
  • منبع : نمایندگی همدان

تکمیل پروژه کورت بین‌المللی اسکواش همدان در دستور کار

تکمیل پروژه کورت بین‌المللی اسکواش همدان در دستور کار

ایسنا/همدان رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: پیگیر امورات پروژه کورت بین‌المللی اسکواش همدان هستیم و به زودی اعتباراتی برای تکمیل این پروژه تزریق خواهد شد.

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به اهمیت و تأثیر بالای پروژه کورت بین‌المللی در رشد و توسعه اسکواش همدان، اظهار کرد: استقبال بسیار بالای جوانان و ورزشکاران از رشته ورزشی اسکواش باعث شده بود هیأت اسکواش استان در زیرساخت‌ها و پذیرش جمعیتی از اسکواش‌بازان جدید با مشکل مواجه شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به این شرایط دغدغه اصلی ما پیگیری و تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه سه کورت بین‌المللی اسکواش همدان است، تصریح کرد: با پیگیری‌هایی صورت گرفته از طریق سازمان برنامه و بودجه، امسال اعتبار بسیار خوبی برای این پروژه تزریق خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ سوله این مجموعه تکمیل می‌شود.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه در بین ۵۰ هیأت ورزشی استان همدان جزو ۵ هیأتی هستیم که در ۳ ماه نخست سال جاری فعالیت‌های بالایی داشته‌ایم، عنوان کرد: برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد یکی از برنامه‌های خوبی بود که تا این مقطع از سال توانسته‌ایم برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه هیئت رئیسه مقرر کرده‌ایم از تیم‌های آقایان و بانوان اسکواش همدان در مسابقات کشوری حمایت لازم را داشته باشیم تا نمایندگان ما باقدرت وارد میدان شوند.

ربانی‌مهر با تأکید بر اینکه بایستی در راستای قهرمانی قدم برداریم، گفت: نگاه ما از امروز باید در راستای قهرمان‌پروری باشد و باید سطح اسکواش‌بازان خود را بالاتر ببریم و مربیان ما دیدگاه حرفه‌ای‌تری نسبت به پرورش اسکواش‌بازان داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مربیگری و داوری طی سال جاری در دستورکار قرار دارد، افزود: اسکواش استان تابستان گرمی را پیش‌روی خود دارد، مدرسه تخصصی اسکواش با توجه به شروع فصل تابستان، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اسکواش همدان در آخرین رتبه‌بندی هیأت‌های استانی در رده پنج استان برتر فدراسیون کشوری قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha