• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402031911843
  • خبرنگار : 50535

مسئول دفتر فنی و مهندسی مسکن شهری بنیاد مسکن خبر داد

افتتاح سایت ۳۹ هکتاری برای ساخت سه هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

افتتاح سایت ۳۹ هکتاری برای ساخت سه هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول دفتر فنی و مهندسی مسکن شهری بنیاد مسکن از افتتاح سایت ۳۹ هکتاری برای ساخت سه هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی خبر داد.

کامکار امروز ۱۹ خرداد در مراسم کلنگ زنی پروژه‌ی طرح نهضت ملی مسکن شهرک اندیشه تبریز(اراضی لاله) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۳۴ قطعه زمین برای طرح ملی مسکن استان اختصاص داده شده است، اظهار کرد: تراکم این قطعات متوسط ۳۲ متری است که هر قطعه را به صورت چهار واحدی احداث کرده و به مردم تحویل می‌دهیم.

وی ادامه داد: دو سایت باتراکم بالای مجتمع آپارتمانی نیز طراحی شده است که پیش‌بینی می‌کنیم در این سایت یک هزار و ۸۲۴ واحد در مجتمع آپارتمانی و یک هزار و ۳۳۶ واحد هم در قطعات تفکیکی احداث می‌کنیم و هم‌اکنون نیز در حال آماده سازی آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بر عهده‌ی بنیاد مسکن است، اظهار کرد: طرح مسکن‌ها در سایت طراحی شده و توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود و مساحت غیر مفید مجتمع‌های نهضت طرح ملی حدود ۱۱۰ متر است.

وی در پاسخ به اینکه زمان تحویل و تکمیل این مسکن‌ها چه زمانی است، خاطرنشان کرد: پس از طی مرحله‌ی آماده سازی که خود پرسه‌ای بزرگ است و برای شروع باید حداقل ۲۰ الی ۳۰ متر خاک‌برداری در محل قطعات مجتمع‌های آپارتمانی انجام شود تا به تراز معادن برسد که پس از طی این مراحل شروع به کار و تکمیل واحدها می‌کنیم.

وی افزود: کار واحدهای تفکیکی زودتر شروع ‌می‌شود زیرا محل مجتمع‌های آپارتمانی در جای مناسبی نیست و اختلاف ارتفاع زیادی دارد بالعکس واحدهای تفکیکی از لحاظ اختلافات ارتفاع در محل مناسب‌تری قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۱۳:۱۲

باسلام، لطفا به مسئولین بگویید که لطفا برای جوانان و مردم کاری بکنید فقط در مرحله اول کلنگ زنی درجا نزنیم، دو ساله که ثبت نام کردیم ولی چشم انتظار هستیم که کاری انجام شود