• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۲:۰۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402031911715
  • خبرنگار : 71638

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست قهرمان جهان برابر آمریکا

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به شکست قهرمان جهان برابر آمریکا

تیم والیبال آمریکا در یک بازی یکطرفه تیم ایتالیا را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال آمریکا در دومین بازی خود در لیگ ملت‌ها موفق شد ایتالیا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. پیروزی آمریکا در حالی رقم خورد که این تیم موفق شد قهرمان والیبال جهان را به زانو درآورد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این پیروزی واکنش نشان داد و در گزارشی نوشت: «آمریکا دومین پیروزی خود را در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در کشور کانادا به دست آورد. آمریکایی‌ها برای غلبه بر ایتالیا به عنوان قهرمان جهان در گروه یک مشکلی نداشتند. در حالی که مت اندرسون و مکس هولت دارندگان مدال المپیک هر دو اولین حضور خود را در VNL 2023 انجام دادند، آمریکایی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ - صفر (۲۵-۱۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۱۹) ایتالیایی‌ها را شکست دهند. دفالکو از تیم ملی والیبال آمریکا که در بازی افتتاحیه مقابل هلند ۱۳ امتیاز کسب کرده بود، باز هم بهترین امتیازآور آمریکا شناخته شد و با ۱۵ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت.»

میکا کریستنسون، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا، پس از این پیروزی گفت: «پاس‌های ما بسیار خوب بود و فکر می‌کنم این به ما کمک کرد تا در این دو مسابقه اول به‌خوبی بازی کنیم. به تمام بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم. داشتن تجربه خوب نقطه قوت اصلی ما در حال حاضر است. هنوز هم می‌توانیم از نظر فنی پیشرفت کنیم و مطمئنم که با ادامه کار این مورد محقق خواهد شد.»

در ادامه گزارش فدراسیون جهانی آمده است: «ایتالیا در هفته اول مسابقات در اتاوا با ترکیبی جوان به میدان رفته است؛ به طوری که تنها پنج عضو از تیم قهرمان جهان را در ترکیب ۱۴ بازیکن خود دارد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۱۱:۱۲

نمیدونم بچه های ما چه مشکلی دارند ولی میدونم اگه بخوان خوب بازی کنند قطعا بهترینند در جهان همشون ستاره اند واقعا ولی بنظرم تو دریافت یکم ضعف داریم و اعتماد به نفس بچه ها کمه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۱۶:۰۵

عادت ایرانی آن است که دو دست در والیبال بردن، خیال میکنن، برنده شدن.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۱۹:۴۳

اگه تیم اصلی ایتالیا بود، آمریکا که هیچ، فرانسه و برزیل هم نمی تونستند شکستش بدهند. واقعا حیفه تیم اصلیش رو در لیگ جهانی حاضر نکرده.