• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402031811459
  • خبرنگار : 50614

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی:

موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، افتخاری برای جهان اسلام است

موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، افتخاری برای جهان اسلام است

ایسنا/خراسان رضوی جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اعزام ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به دور کره زمین، یک اتفاق خارق‌العاده بود، گفت: این اتفاق برگ برنده و افتخاری نه فقط برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و فرامنطقه، بلکه برای جهان اسلام است.

دریادار دوم یعقوب سلیمی در ششمین جشنواره دوره بصیرت سیاسی زوج‌های جوان نداجا، اظهار کرد: ما در سال ۱۴۰۱ هم پنج دوره از این برنامه را برگزار کردیم. در هر برنامه تعداد ۵۰ زوج جوان از مناطق و پایگاه‌های مختلف نیروی دریایی در این مراسم در مشهد شرکت می‌کنند و در یک دوره سه روزه، سرفصل‌های آموزشی متنوعی در حوزه ازدواج آسان و فرزندآوری را با حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری می‌گذرانند. در سال ۱۴۰۲ ما چندین دوره دیگر برگزار خواهیم کرد. 

و با بیان اینکه در سال‌های آتی نیز ما برنامه‌های متنوعی در حوزه زوج‌های جوان خواهیم داشت، افزود: همچنین برای فرزند اولی‌ها نیز امسال دومین جشنواره را هفته آینده در همین مکان برگزار می‌کنیم و همه همکاران جوان ما که در سال‌های اخیر اقدام به امر مقدس ازدواج کرده‌اند در این دوره شرکت خواهند کرد.

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این دوره‌ها از سال‌ ۱۴۰۱ شروع شد، ما تقریبا همه همکارانمان در یگان‌های مختلف نیروی دریایی از مناطق و پایگاه‌های سراسر کشور که از سال ۱۳۹۸ به بعد اقدام به امر ازدواج کرده بودند را دعوت کردیم.

 سلیمی در خصوص برنامه‌های نیروی دریایی ارتش در راستای حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با فرزندآوری، عنوان کرد: با تدابیر فرمانده محترم نیروی دریایی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، نیروی دریایی در حد توان خود ضمن تامین اقلام اساسی اولیه زندگی برای زوج‌های جوان، این دوره‌های آموزشی و فرهنگی را نیز پیش‌بینی کرده که در حال برگزاری است.

وی همچنین با بیان اینکه اعزام ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی به دور کره زمین، یک اتفاق خارق‌العاده و منحصر به فرد بود که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، گفت: همکاران ما مسافتی بالغ بر ۶۵ هزار کیلومتر را در مدت زمان ۸ ماه طی کردند و با گذر از اقیانوس‌های آرام و اطلس و دریای عمان، این ماموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند. در واقع این اتفاق برگ برنده و افتخاری نه فقط برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و فرامنطقه، بلکه برای جهان اسلام است.

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف وخود، در سراسر مرزهای آبی کشور یگان‌هایی مستقر دارد که هر کدام متناسب با موقعیت ژئوپولوتیکی منطقه تحت ماموریت خود در حال انجام وظیفه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha