• یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402031409188
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

اتمام بزرگراه اهر_هریس خدمتی بزرگ به مردم است

اتمام بزرگراه اهر_هریس خدمتی بزرگ به مردم است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، در خصوص پروژه بزرگراه اهر–هریس–تبریز که یکی از اولویت‌دارترین پروژه‌های ملی و استانی می‌باشد، تاکید کرد: اتمام این بزرگراه در واقع خدمتی بزرگ به مردم و بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر–هریس–تبریز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود.

امیر بخشی‌زاده، در جلسه ای با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مهمترین اولویت ما از زمان حضور در اداره راه و شهرسازی استان پیشرفت پروژه‌های راهسازی و مسکن و طرح نهضت ملی بوده و علی رغم سال‌های گذشته جاده اهر- هریس از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: این پروژه که متاسفانه با بدهی بالای نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان نیمه تمام مانده بود با پیگیری‌های مکرر نماینده اهر – هریس در مجلس شورای اسلامی و طی رایزنی‌های متعدد، مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک ملت اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۵۴ میلیارد تومان از اعتبار این پروژه با پیگیری نماینده اهر – هریس تخصیص یافته و نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه بودجه استان و تخصیص در برنامه و بودجه تهران تصویب شده است، افزود: روی هم مبلغ ۶۶ میلیارد تومان برای پرداخت نهایی اقدام شده است. 

بخش‌زاده بیان کرد: کمربندی شرق که به عنوان بزرگترین مشکل هم از نظر پدافند غیر عامل و هم در هر حالت از جمله سفرهای روزهای آخر هفته از مسیر فلکه مشکین تا نیروگاه دچار ترافیک بوده با قول‌هایی که وزیر  و نماینده اهر و هریس داده‌اند مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد تا مشکل این کمربندی به طرف مغان و کلیبر هم به اتمام برسد .

وی افزود: با همت مسئولین و انجام امور ساخت با پیمانکار جدید و با تاکیدات مداوم و پیگیری نماینده اهر و هریس پروژه بزرگراه اهر–هریس در سختی زمستان تکمیل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، وی از بازدیدی که معاون وزیر و نماینده اهر – هریس از بازآفرینی شهری استان داشته‌و مقدار ۸۷۹ تن قیر برای آسفالت این منطقه اختصاص داده‌اند، تشکر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha