• پنجشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402031107849
  • خبرنگار : 50619

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

توسعه میان‌جلگه سرعت خواهد گرفت

توسعه میان‌جلگه سرعت خواهد گرفت

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: با ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان ظرفیت پیگیری امور افزایش خواهد یافت.

سید هادی طباطبایی ۱۱ خردادماه، در جلسه معارفه سرپرست شهرستان تازه تأسیس "میان جلگه" اظهار کرد: با ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان ظرفیت پیگیری امور افزایش خواهد یافت و با همکاری و تعامل، محرومیت این منطقه کاهش می‌یابد.

سید هادی طباطبایی اظهار کرد: ارتقاء شهرستان میان جلگه که پیش از این جزو بخش‌های شهرستان نیشابور بود، با همت مردم منطقه و تلاش مسئولان منطقه در حوزه تقسیمات کشوری اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه میان‌جلگه با استقرار فرمانداری سرعت خواهد گرفت و بودجه‌های بیشتری جذب خواهد شد، گفت: با مشورت بزرگان و نخبگان تلاش کردیم فرماندار مناسبی برای میان جلگه انتخاب کنیم که در نهایت بر اساس جمع بندی‌ها آقای حسین عبدی به عنوان نخستین فرماندار برای این شهرستان انتخاب شدند.

معاون سیاسی استاندار در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دو ویژگی جمهوریت و اسلامیت برخوردار است، گفت: مردم ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به این نظام برای حاکمیت سیاسی رأی دادند و جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه‌ها و انتخابات مختلف، ظهور پیدا می‌کند و امسال هم شاهد اتفاق بزرگ انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر چهار محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابتی بودن انتخابات تأکید دارند، افزود: توجه‌ها و چشم‌های بسیاری به انتخابات پیش رو است.

طباطبایی اظهار کرد: امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و همه وظیفه دارند درباره حضور مردم در صحنه انتخابات تأکید کنند و نقشه‌های دشمنان را برای مأیوس کردن مردم نقش بر آب نمایند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ما باید در برابر دشمنان که همیشه نقاط ضعف نظام را تبلیغ می‌کنند، رشد و توسعه کشور را برای مردم تبلیغ و تبیین کنیم؛ بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۲ کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی است.

وی همچنین گفت: با رونمایی که در روزهای گذشته از ناوگان هوایی کوثر شد نشان داد این‌ موفقیت‌ها به همت جوانان همین مملکت تحقق یافته که نیاز است برای مردم تبیین شود.

طباطبایی اظهار کرد: فروش سالیانه بالغ‌بر ۷ میلیارد دلار درآمد فروش تجهیزات نظامی ایران نشانگر پیشرفت نظامی و دفاعی ما است.

تأسیس شهرستان میان جلگه» به مرکزیت شهر عشق‌آباد به عنوان سی و چهارمین شهرستان فروردین‌ماه امسال به دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی ابلاغ شد.
شهرستان میان جلگه با ۲۸۹۰ کیلومتر مربع مساحت، پیش از این یکی از بخش‌های شهرستان نیشابور بود، مطابق سرشماری سال ۹۵ به میزان ۳۹ هزار و ۲۸۸ نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha