• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402030905799
  • منبع : نمایندگی زنجان

پروژه سلول‌درمانی سلطانیه فراموش شده است

پروژه سلول‌درمانی سلطانیه فراموش شده است

ایسنا/زنجان مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه گفت: از امروز دانشگاه‌های استان باید به فکر تربیت نیرو و متخصص برای پروژه سلول‌درمانی سلطانیه باشند و ببینند به چه تخصص‌هایی نیاز است چون اگر این اتفاق نیفتد آن طور که باید برای منطقه تاثیرگذار نخواهد بود.

سهند فلاحی با بیان اینکه پروژه سلول‌درمانی سلطانیه نیاز به توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: در پروژه سلول‌درمانی سلطانیه که به تدریج بزرگ‌تر شده و بخش‌های بیمارستان، مرکز پژوهشی، خوابگاه، خانه‌های سازمانی و ژن‌درمانی هم به آن اضافه شد، ما از همکاری نداشتن برخی در پروژه استقبال می‌کنیم به شرط آن که در مسیر اجرای پروژه سنگ‌اندازی نکنند. این پروژه فراملی است و وظیفه خود می‌دانیم با سرمایه خانواده نجفی و به خاطر دینی که به منطقه داریم به هر طریقی که شده و با وجود همه مشکلات و همراهی نکردن‌ها، آن را پیش ببریم.

وی افزود: از امروز دانشگاه‌های استان باید به فکر تربیت نیرو و متخصص برای این مجموعه مهم باشند و ببینند به چه تخصص‌هایی نیاز است چون اگر این اتفاق نیفتد آن طور که باید برای منطقه تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه، فلاحی تصریح کرد: با وجود همراهی مردم منطقه و مسئولان شهرستان، تعدادی به عنوان معارض در این پروژه حضور دارند که از ریش‌سفیدان برای حل این موضوع تقاضای کمک داریم. ما از کسی زمین رایگان نگرفته‌ایم و پول همه زمین‌های لازم را پرداخت کرده‌ایم.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه ادامه داد: در شهرستان سلطانیه مانعی وجود ندارد و همه مسئولان آن همدل و همراه هستند تا پروژه سلول‌درمانی طبق برنامه پیش برود. نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را دارد و امام‌جمعه سلطانیه نیز پیگیر پروژه است و امیدواریم کار به‌گونه‌ای پیش برود که شرمنده مردم منطقه نباشیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به وضعیت بهره‌برداری از کلینیک خیرساز سلطانیه نیز اشاره داشت و گفت: در مورد کلینیکی که در سلطانیه ساخته شده نیز باید گفت که این کلینیک در حد بیمارستان است اما دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آن طور که باید و شاید از آن استفاده نمی‌کند.

فلاحی افزود: با ظرفیتی که در این مرکز وجود دارد، می‌توان در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمانی از آن بهره برد اما به خاطر سوءمدیریتی که وجود دارد و خلا موجود در دانشگاه علوم پزشکی استان، خدمات لازم در آن ارائه نمی‌شود تا مردم منطقه مجبور به مراجعه به مرکز استان نشوند.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه تصریح کرد: چیزی که امروز در کلینیک رخ می‌دهد مدنظر مردم سلطانیه نیست. درآمد این کلینیک متعلق به دولت است در حالی که ماهانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود تا مردم خدمات لازم را دریافت کنند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: حتی وقتی خودمان هم با پزشکی برای حضور در کلینیک هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم، باز هم همراهی لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha