• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402030805132
  • خبرنگار : 50228

اولویت حال حاضر تیم‌های لیگ برتری خوزستان باید چه باشد؟

اولویت حال حاضر تیم‌های لیگ برتری خوزستان باید چه باشد؟

ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال معتقد است که تیم‌های خوزستانی باید چند اولویت را برای موفقیت در فصل بعدی لیگ برتر و لیگ یک، مدنظر قرار دهند.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ثبات در هر کاری پایه و اساس رسیدن به موفقیت است. خصوصا در مقوله فوتبال، ثبات در مدیریت، کادر فنی و حتی ساختار تیم، بدون تردید سبب موفقیت روز افزون آن باشگاه خواهد شد.

وی ادامه داد: به جز لیگ برتری که اخیرا سپری شد، در سال های گذشته ثبات مربیگری در فولاد سبب موفقیت این تیم با نکونام و حضور آن در آسیا شد. به اعتقاد من اگر تیم های فولاد، نفت آبادان، استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی، خلیج فارس ماهشهر و دو سه تیم دیگر استان می خواهند در لیگ های پیش روی نیز موفق شوند، در وهله نخست ضمن تثبیت مدیریت، باید کادر و شاکله تیم فعلی را حفظ نموده و در مرحله دوم اقدام به تقویت مالی و جذب بازیکنان موثر در پست های مورد نیاز کنند.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: اما آنچه از موارد یاد شده مهم تر است، آن است که به علت عدم توانایی رقابت برخی تیم های استان با تیم های متمول لیگ برتر که چندین برابر هزینه می کنند،  از هم اکنون باید تمرینات آماده سازی خود را آغاز نموده و با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری، همه چیز در این تیم ها شفاف و مشخص باشد و با اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت ابتدا از نظر بدنی، سپس از نظر تکنیکی و تاکتیکی خود را به  سطحی برسانند که بتوانند از اولین بازی‌هایشان در لیگ، پرقدرت و پرتوان به مصاف رقبا بروند.

وی ادامه داد: توصیه ام به تیم های خوزستانی که توسط مدیریت و کادر بومی اداره می شوند این است که هر چه سریع تر استعدادیابی نموده و از بازیکنان مختلف استان تست های لازم را گرفته و خصوصا از آکادمی فولاد و خوزستانی های جوان و آماده حاضر در دیگر تیم های لیگ های مختلف استفاده کرده تا فوتبال خوزستان بتواند با ظرفیت های موجود و بازیکنان بومی اش باز هم در لیگ های کشوری آقایی کند.

بابادی گفت: البته معتقدم تیم های یاد شده باید کادر فنی خود را تقویت نموده و از کارشناسان فوتبال و آنالیزورهای توانمند در کنار خود استفاده کرده و تمرینات بدنی و تمرینات مختص به دروازبان ها و خط دفاعی را اولویت اصلی خود قرار دهند چرا که چند سالی است به علت عدم پرورش دروازه بانان و مدافعین تخصصی، تیم های خوزستانی زیاد گل می خورند و به سختی گل می زنند که برای جبران این نقیصه باید موارد فوق به طور جدی مدنظر قرار گیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha