• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402022113528
  • خبرنگار : 71505

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد

اتصال دستگاه‌های اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی مردم

اتصال دستگاه‌های اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی مردم

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی استان تهران، از اتصال دستگاه‌های اجرایی به سامانه سنجش رضایتمندی خبر داد.

علاءالدین ازوجی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح نحوه ارزیابی عملکرد و سنجش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از ماموریت‌های اصلی این سازمان است که در قانون پیش بینی شده و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، سنجیده می‌شود.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره‌وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. در حقیقت هدف اصلی از اجرای این طرح مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تاکید کرد: در سامانه سنجش رضایتمندی مردم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور رصد می‌شود، برای تمامی کارکنان دولت شناسه دو بُعدی تعریف شده که از طریق نرم افزار تلفن همراه، امکان ثبت نظر اعم از تشکر و یا شکایت فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha