• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402021710559
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکراتی کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جعفر قادری نماینده شیراز به وزیر کشور: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف بخشداران برخی بخش های شیراز.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر راه: ضرورت افزایش تعداد پروازها در مسیر شیراز- تهران و بالعکس.

محمدصالح جوکار نماینده یزد به رئیس جمهور: ضرورت دستور تشکیل جلسه شورای عالی مناطق آزاد و تعیین تکلیف سرمایه گذاران، به وزیر راه: ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل آزادراه نطنز- نائین- اردکان- یزد- سیرجان.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر ارتباطات: لزوم تحقق وعده ارائه خدمات تلفن ثابت به روستاهای شهرستان های رشت و خمام، به وزیر تعاون: لزوم تسریع در مشخص کردن وضعیت افزایش حقوق کارگران، به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت بازار ارز و طلا و حل مشکلات ناشی از نوسانات ارزی، به وزیر نیرو: لزوم تأمین منابع مورد نیاز برای قرار چاه های کشاورزی با شروع فصل کشاورزی، به وزیر بهداشت: لزوم رعایت عدالت در توزیع منابع و امکانات بهداشتی و درمانی به خصوص در استان گیلان. 

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تکمیل مخزن آب شرب و سد ارومیه، به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در آغاز ساخت دهکده سلامت جهتلو با توجه به اتمام و داشتن ردیف بودجه.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به وزیر ورزش: لزوم بازنگری در اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی.

شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر بهداشت: ضرورت اعزام هیأتی از معاونین مربوطه به شهرستان سیرجان جهت بررسی وضعیت بهداشت و درمان. 

علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر ارتباطات: ضرورت حل مشکل آنتن دهی و پوشش اینترنت در خمین و روستاهای تابعه، به وزیر کشور: لزوم رعایت عدالت در حمایت های مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نقاط مختلف کشور. 

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم تسریع در ارسال لایحه اصلاح قانون سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، به رئیس جمهور و وزیر راه: لزوم تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ کمربندی دوم شهر شیراز؛ به وزیر راه، صمت و کشور: ضرورت تسریع در حل مشکل مالکان تریلر کشنده هیوندا.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد: لزوم جلوگیری از دریافت مبلغ اضافه سفر حج تمتع از زائران سال ۹۹، به رئیس جمهور: لزوم پرداخت حداقل مبلغ یک همت از محل مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توسط سازمان تأمین اجتماعی.

منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به وزیر راه: ضرورت برنامه ریزی برای ارتقای راه های ارتباطی استان مازندران با کشورهای همسایه دریای خزر، به رئیس جمهور: لزوم برنامه ریزی در اقتصاد دریاپایه در استان مازندران.

ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به سوء مدیریت در ایجاد، نگهداری، بهره برداری و توسعه شبکه های مادر پستی و مخابراتی کشور.

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد به رئیس جمهور و وزیر راه: لزوم انجام اقدام مناسب و موثر برای مهار گرانی کمرشکن و همچنین گرانی خرید و اجاره مسکن. 

زهره الهیان نماینده تهران به وزرای بهداشت، اطلاعات و کشور: لزوم پاسخگویی در خصوص دلایل تأخیر در شناسایی و کشف جرم در موضوع مسمومیت دانش آموزان مدارس و حوادث اخیر کشور.

علی اکبر کریمی نماینده اراک به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی سریع به افت کیفیت آب شرب کلانشهر اراک. 

احمد محرم زاده نماینده اهر به وزیر آموزش، بهداشت و کشور: لزوم مشخص کردن چگونگی مسمومیت دانش آموزان دختر.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه به وزیر راه: لزوم تکمیل ایستگاه راه آهن ترکمنچای از توابع شهرستان میانه در مسیر ریلی میانه- تبریز.

سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به وزیر بهداشت: لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از اوج گیری مجدد کرونا، لزوم رسیدگی به گرانی خدمات دندانپزشکی، لزوم تسریع در پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر راه: ضرورت واگذاری زمین روستایی به قیمت پایین تر از شهرها در طرح اقدام ملی مسکن، به رئیس جمهور و وزرای امور اقتصادی و کشور: لزوم حل مشکل عاملیت شهرداری ها در انتشار اوراق مالی اسلامی حمل و نقل و بافت های فرسوده شهری، به وزیر نفت: ضرورت چاره اندیشی برای کاهش قیمت گاز در بخش های سردسیر فاقد ایستگاه هواشناسی، به رئیس جمهور و وزیر نفت: ضرورت تسریع در اجرای خط انتقال فراورده از هرمزگان، به وزرای دادگستری، راه، میراث فرهنگی و کشور: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف ادامه کار هتل آسمان شیراز، ضرورت تسریع در تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال.

غلامرضا مرحبا نماینده آستارا به وزیر راه: لزوم حل مشکل ترافیک تریلرها در شهرستان آستارا و ضرورت استفاده از زیرساخت های بندر و حمل و نقل ریلی برای حمل بار.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم افزایش نظارت بر بازار با توجه به نوسان نرخ ارز. 

احمدحسین فلاحی نماینده همدان به وزیر کشور: ضرورت اختصاص یک درصد مالیات استان همدان به ساخت خانه های عالم. 

محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به وزیر تعاون: لزوم تأسیس مرکز خدمات دندانپزشکی برای بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در غرب استان مازندران، لزوم تأسیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان کلاردشت. 

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر کشور: لزوم رسیدگی به کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری در شهرستان های رباط کریم و بهارستان، به وزیر علوم: ضرورت جلوگیری از تمرکز دانشگاه ها در تهران و لزوم تأسیس دانشگاه ها در شهرستان های رباط کریم و بهارستان، به وزیر ارتباطات: لزوم بازنگری در موارد مشمول مولدسازی مخابرات شهرستان رباط کریم، به وزیر راه: لزوم ترمیم و بازسازی بزرگراه تهران- ساوه، به وزیر امور اقتصادی: لزوم تجمیع گمرکات استان تهران در شهر فرودگاهی امام خمینی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور: لزوم تسریع در اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری یا تاکسی های فرسوده، به وزیر امور اقتصادی: لزوم ایجاد شعبه بانک مسکن در شهر گز شهرستان برخوار، به وزیر دادگستری: لزوم تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه.

معین الدین سعیدی نماینده چابهار به وزیر بهداشت: ضرورت ایجاد بیمارستان های محلی در شهرستان های قصرقند، دشتیاری و زرآباد، به وزیر کشور: ضرورت ارتقاء سطوح تقسیمات کشوری در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتقاء دهستان های حوزه انتخابیه به بخش، به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در اجرای مجتمع های آبرسانی فضل اللهی و حمیری در شهرستان قصرقند و مجتمع ۱۸ روستائی پایین دست سد خیرآباد در نیکشهر.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر امور اقتصادی: لزوم رسیدگی به عدم همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره).

مالک شریعتی نماینده تهران به وزیر امور اقتصادی: لزوم رسیدگی به شرایط نامطلوب مدیریت سهام عدالت منتخب سازمان خصوصی سازی در پالایشگاه نفت تهران. 

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور: لزوم تسریع در اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، معیشت، مسکن و درمان ایثارگران. 

علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به وزیر راه: لزوم تسریع در بازگشایی فرودگاه سبزوار.
سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نفت: لزوم اعمال تخفیف ۷۰ درصدی فیش گاز در استان آذربایجان غربی.

محمدصالح جوکار نماینده یزد به وزیر راه: لزوم اجرای کنارگذر اصلی یزد با تصویب کمیسیون ماده ۲۳.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha