• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402021609992
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز/

روز شکست آبی‌ها مقابل قرمزها!

روز شکست آبی‌ها مقابل قرمزها!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال قطر خواستار تحقیق در دیدار المرخیه و السیلیه شد که در آن مهرداد محمدی ستاره بازی بود و دو گل به ثمر رساند.  در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر، دو تیم المرخیه و السیلیه به مصاف هم رفتند. در این بازی السیلیه قعرنشین با درخشش مهرداد محمدی بازیکن ایرانی خود، با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. فدراسیون فوتبال قطر مشکوک به تبانی در این بازی شده است چرا که بازیکنان المرخیه در دقایق پایانی بازی به طرز مشکوکی بازی می‌کردند و همین باعث شد تا السیلیه گل سوم را به راحتی به ثمر رساند.

چرا قلعه‌نویی برای بازی استقلال به ورزشگاه نرفت

دلیل غیبت سرمربی تیم ملی فوتبال در بازی روز گذشته استقلال و صنعت‌نفت آبادان مشخص شد. در شرایطی که طبق اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی قرار بود امیر قلعه‌نویی روز گذشته همراه با آندرانیک تیموریان برای تماشای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان به ورزشگاه آزادی برود اما این اتفاق نیفتاد. طبق پیگیری ها سرمربی تیم ملی روز گذشته مبتلا به سرماخوردگی شده و به همین دلیل نتوانست همراه با دستیار خود نظاره‌گر بازی باشد. قلعه‌نویی قرار است صبح فردا برای حضور در سمینار آنالیز جام جهانی راهی قطر شود این سمینار تا سه شنبه ادامه خواهد داشت.

اوراوا ردز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد

نماینده ژاپن با برتری برابر الهلال عربستان در مجموع دو دیدار، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به سرانجام رسید و دو تیم اوراوا ردز ژاپن و الهلال عربستان در دیدار نهایی برابر هم به میدان رفتند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون گل زده در خانه حریف در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم الهلال و اوراوا ردز ژاپن اجرا می شد و به این ترتیب اوراوا به دلیل تساوی یک بر یک در زمین الهلال با روحیه بهتر بازی را شروع کرد. ابتدا بازیکنان الهلال توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ژاپنی خود ایجاد کردند ولی جدی‌ترین خطر بازی را کوروکی ایجاد کرد که ضربه او در دهانه دروازه به دیرک دروازه الهلال برخورد کرد.

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر

هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیکان را شکست داد و به صدر جدول برگشت.

کاپیتان تیم ملی کاراته شش ماه محروم شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در خصوص اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام شد.  آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته پس از برگزاری جلسه این کمیته مورخ دوازدهم اردیبهشت ماه  در خصوص بررسی اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان و مسابقات بین المللی مستر کاپ اعلام شد که ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته شش ماه محروم شد.

جنگ قهرمانی ادامه دارد

پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل پیکان، صدرجدول را از سپاهان پس گرفت و همچنان امید اول قهرمانی در لیگ برتر است. پرسپولیس در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان گل‌محمدی تمام شد و این تیم صدرجدول را با ۶۰ امتیاز پس گرفت و بالاتر از سپاهان قرار گرفت.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان

علیرضا یزدانی می‌گوید بنیادی‌فر یک اشتباه تاثیرگذار در دیدار پرسپولیس و پیکان داشت. علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس و پیکان عنوان کرد: بازی خوبی بود اما کار برای داور در اواخر بازی سخت شد. او یک اشتباه تاثیرگذار داشت و بعد از آن سعی کرد بازی را مدیریت کند.

همه به پرسپولیس «گیر» می‌دهند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رسانه در این موضوع خیلی نقش مهمی داشت. باید برود سال‌های گذشته را دربیاورد و ببینیم تیم‌های دیگر نیز رفت و برگشت در آزادی بازی کردند.  مهدی ترابی، مهاجم پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل پیکان اظهار کرد: خدا رو شکر توانستیم در یک بازی سخت به پیروزی برسیم. پیکان در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم. همین که شرمنده هواداران نشدیم خوشحال هستیم.

باخت واترپلو ایران مقابل قزاقستان

تیم ملی واترپلو ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان در جایگاه سوم قرار گرفت و در دیدار پایانی فردا (یکشنبه) به مصاف مالت خواهد رفت.  در سومین روز از رقابت های جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان امروز(شنبه) ملی پوشان واترپلو ایران از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف قزاقستان رفتند. مردان واترپلو ایران در یک سال گذشته سه بار برابر تیم قزاقستان به میدان رفته بودند و دو بار موفق شده این حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند. تقابل جهانی این دو تیم با برتری ملی پوشان ایران در دوکوارتر اول بازی پیگیری شد اما تیم قزاقستان در وقت سوم این بازی موفق شد با یک گل برتری از ایران پیشی گیرد. این دیدار در نهایت با امتیازهای ۲-۱، ۳-۲، ۰-۳ و ۱-۱ در چهار کوارتر و در مجموع با نتیجه ۷ بر ۶ به سود قزاقستان پایان یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha