• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402021609835
  • خبرنگار : 50615

برنامه آموزشی «کلاس درس» از شبکه سبلان پخش می‌شود

برنامه آموزشی «کلاس درس» از شبکه سبلان پخش می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر ترغیب دانش آموزان به استفاده از آموزش های تلویزیونی شبکه استانی سبلان گفت: برنامه کلاس درس در ۳۰ برنامه برای دروس لازم التوجه تهیه و از امروز پخش خواهد شد.

محمود مشکی ۱۶ اردیبهشت در آیین سپاس معلم شهر کلور شاهرود به جایگاه ارزشمند معلم در تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار کرد: باید جایگاه آموزش و پرورش را بالا ببریم تا از این طریق شاهد تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

مشکی در بخش دیگری از سخنانش به اولویت برنامه های فراروی آموزش متوسطه استان اشاره و خاطر نشان کرد: حضور منظم دانش آموزان در مدرسه و تشکیل کلاس های رفع اشکال در  اردیبهشت ماه، بدون شک در آماده سازی آنان برای امتحانات بویژه آزمون های نهایی کارساز خواهد بود.

وی با تاکید بر ترغیب دانش آموزان به استفاده از آموزش های تلویزیونی شبکه استانی سبلان، بیان کرد: معاونت آموزش متوسطه اداره کل با همکاری صدا و سیمای استان، اقدام به تهیه ۳۰ برنامه آموزشی در دروس لازم التوجه هر سه رشته ریاضی فیزیک، علوتجربی و علوم انسانی متوسطه نظری با عنوان «کلاس درس» نموده است که از روز شنبه ۱۶  اردیبهشت هر روز ۲ جلسه به مدت ۱۵ روز پخش خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل گفت: در ایامی که دانش آموزان درگیر امتحانات هستند، ترغیب خانواده ها برای همراهی با آنان ضروری است و بایستی فضایی ایمن در خانه ایجاد شود.

همچنین توجه به  کیفیت آموزش های مدارس شبانه روزی ، تلاش برای سازماندهی نیروی انسانی ، توسعه کمی و کیفی آموزش فنی حرفه ای، هدایت تحصیلی کیفی، فعال کردن پژوهش سراهای دانش آموزی و کانون های تربیتی در ایام تابستان از دیگر برنامه هایی بود که محمود مشکی در مورد آن ها مطالبی ایراد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha