• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402012713735
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری کارگاه آموزشی «دیجیتال مارکتینگ» در دانشگاه تهران

برگزاری کارگاه آموزشی «دیجیتال مارکتینگ» در دانشگاه تهران

انجمن‌های علمی گردشگری، کارآفرینی و جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی «دیجیتال مارکتینگ» را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه روزهای ۶، ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، ساعت ۹ الی ۱۶، با ارائه امیر مصطفوی ـ مدرس دانشگاه، هدی صمدی ـ کارشناس ارشد مدیریت IT  دانشگاه شهید بهشتی، متانت دلیر ـ کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران و حانیه شوقعلی نیری ـ مدرس و تنظیم‌گر قراردادهای حوزه دیجیتال مارکتینگ، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

«آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و نحوه درآمدزایی از آن»، «سئو و لینکدین»، «شبکه‌های اجتماعی (یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام)» و «بازاریابی محتوایی در دیجیتال مارکتینگ» از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به لینک http://B2n.ir/gtpa6 مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۰۱۶۶۰۹۹۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha