• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402012512601
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

اجازه نمی‌دهیم موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود

اجازه نمی‌دهیم موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در کنار دیگر آزادی خواهان به دشمنان اجازه نخواهند داد که موضوع فلسطین و قدس شریف به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام، به فراموشی سپرده شود.

سید صادق طباطبایی‌نژاد در سخنرانی مراسم روز قدس در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: روز قدس یادگار امام خمینی است و این روز برای مردم یک افتخار است و همچنین رهبری پرچم دار انقلاب اسلامی و مبارزه با اسرائیل است. امروز به نوعی مردم با امام خمینی بیعت کردند و به ندای ایشان لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان و مورد توجه قران کریم است که ارزش این مکان مقدس را نشان می‌دهد، افزود: امروز مشکل اصلی کشورهای اسلامی فعالیت‌های شوم اسرائیل جنایتکار است که امیدواریم هر چه زودتر اسرائیل خبیث از بین برود و سایه شومش از سر کشورهای مسلمان برداشته شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس فلسطین و قدس شریف را مهم‌ترین موضوع مسلمانان عنوان کرد و با اشاره به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپرده شدن این اولویت نخست جهان اسلام، تصریح کرد: مردم ایران در کنار دیگر آزادی‌خواهان به دشمنان اجازه نخواهد داد که موضوع فلسطین و قدس شریف به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام، به فراموشی سپرده شود.

طباطبایی نژاد با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در صدور بیانیه عفاف و حجاب، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۶۰ جلسه در کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای عفاف و حجاب برگزار شده و بررسی‌های مختلفی با سازمان‌ها و نهادهایی که دست اندرکار این موضوع هستند برگزار شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در موضوع عفاف و حجاب با نقشه وارد شده است، گفت: غربی‌ها و دشمنان این کشور نمی‌خواهند حیا و عفت در جامعه باشد، زیرا می خواهند مردم مشغول فحشا و بی بند و باری باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha