• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401122518108
  • منبع : نمایندگی همدان

تعیین تکلیف رؤسای ۱۳ هیأت ورزشی استان همدان در سال ۱۴۰۱

تعیین تکلیف رؤسای ۱۳ هیأت ورزشی استان همدان در سال ۱۴۰۱

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با وجود پروسه زمان‌بر برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌ها، از بین ۱۹ هیأتی که وضعیت ریاستشان به طور کامل مشخص نبود ۱۳ هیأت ورزشی با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس تعیین تکلیف شدند و باقی مجامع نیز به زودی در سال آینده برگزار خواهد شد.

علی حقیقی پنجشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ وضعیت ریاست ۱۹ هیأت ورزشی به طور کامل مشخص نبود، اظهار کرد: ۹ هیأت با سرپرست مشغول به فعالیت‌ بودند و ۱۰ هیات بازه زمانی چهار ساله ریاست سکانداران‌شان به پایان می‌رسید و عملاً ۱۹ هیأت ورزشی نیازمند تعیین تکلیف بود که خداروشکر در سالی که رو به پایان است با وجود تراکم بالای مجامع، از این تعداد ۱۳ هیأت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: اداره کل با انتشار فراخوان‌های مجامع انتخاباتی در سایت‌ها و صفحات مجازی برای تعیین تکلیف این هیات‌ها اقدام کرد و ۱۳ مجمع انتخاباتی باهدف ساماندهی هیأت‌های ورزشی با حضور رؤسای فدراسیون‌های ورزشی از ابتدای سال تاکنون در همدان برگزار شده است.

حقیقی تصریح کرد: شرایط و قوانین برگزاری مجامع انتخاباتی به طوری است که انتشار فراخوان، بررسی کاندیدها و هماهنگی با فدراسیون‌ها جهت برگزاری مجامع، پروسه‌ای است که به طول دو ماه می‌انجامد و کمی زمان‌بر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی قایقرانی، گلف، ووشو، پزشکی ورزشی، انجمن‌های ورزشی، ژیمناستیک، انجمن‌های ورزشهای رزمی، سوارکاری، نابینایان و کم بینایان، شمشیر بازی، تیراندازی، ورزش‌های روستایی و بومی محلی، نجات غریق و غواصی، جانبازان و معلولین و ناشنوایان برگزار شده است.

وی به برگزاری مجامع سالیانه هیأت‌های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: توجه ویژه‌ای به برگزاری مجامع سالیانه هیئت‌های ورزشی داریم و از هیأت‌ها درخواست شده نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند زیرا برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیأت‌های ورزشی است و هر سال حداقل یک‌بار برگزار می شود.

حقیقی اضافه کرد: خوشبختانه امسال ۵ هیأت ورزشی هاکی، جودو، تنیس، بولینگ و بیلیارد و بدمینتون نسبت به برگزاری مجامع سالیانه خود اقدام کردند.

وی عنوان کرد: انتظار داریم سایر هیأت‌ها نیز سال آینده اهتمام ویژه‌ای به برگزاری مجامع سالیانه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اشاره کرد: فراخوان و ثبت نام هیأت‌های تکواندو، اسکیت، کشتی و کونگ فو انجام شده و این هیأت‌ها در مرحله تکمیل مدارک و استعلام هستند.

حقیقی در پایان گفت: فراخوان و ثبت نام هیأت‌های سه گانه، شنا و شیرجه، بسکتبال و ورزش های همگانی نیز صورت گرفته و سال آینده در اولین فرصت مجامع این هیأت‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ آخرین نشست سال مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با رؤسای هیأت‌های ورزشی استان نیز در یکی از هتل‌های همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعیین تکلیف ریاست هیأت‌های ورزشی استان تبدیل به یکی از معضلات ورزش همدان شده بود که طی یک سال حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان بر سکان این اداره کل، ۱۳ هیأت ورزشی با تشکیل مجامع انتخاباتی تعیین تکلیف شدند و بخش اعظمی از حاشیه‌های رشته‌های ورزشی با حضور رؤسای جدید کنترل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha