• سه‌شنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401122316510
  • خبرنگار : 50088

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

ثبت نام بیش از ۲۸۰۰ فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان رضوی

ثبت نام بیش از ۲۸۰۰ فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۸۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح استان در طرح کالابرگ الکترونیک ثبت نام کرده‌اند و از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار شارژ سرپرست خانوارها در استان حدود ۲۴۵ میلیون تومان اعتبار برداشت شده است.

محمدامین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۲۸۲۷ فروشگاه در خراسان رضوی شامل ۱۲۳۱ فروشگاه افق کوروش، جامبو، رفاه و دیلی مارکت ۱۵۹۶ واحد صنفی خرده فروش در سطح استان در طرح کالابرگ الکترونیک ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به مراجعه ۱۲۰۱ خانوار در خراسان رضوی به فروشگاه‌های سطح استان برای خرید از طریق طرح کالابرگ الکترونیکی، افزود: اعتباری که در راستای اجرای این طرح به یارانه بگیران خراسان رضوی تخصیص یافته ۵۰۰ میلیون تومان بوده و طی ۲ هفته‌ای که این طرح اجرایی شده تاکنون ۲۱۵۱ تراکنش موفق انجام و حدود ۲۴۵ میلیون تومان از اعتبار شارژ سرپرست خانوارها برداشت شده است.

بابایی بیان کرد: تاکنون ۲۰۰۰ شرکت پشتیبان برای تامین کالاهای مورد نیاز طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان رضوی ثبت شده و مردم می‌توانند ۱۰ قلم کالای اساسی و یارانه‌ای شامل شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج را از این فروشگاه‌ها و خرده فروشان یاد شده خریداری کنند.

وی مطرح کرد: هر فردی می‌تواند با ورود به سامانه https://shoma.sfara.ir از جزییات این طرح و محل فروشگاه‌های مکان سکونت خود آگاه شود. در این طرح افراد برای ۱۰ قلم کالای معرفی شده به قیمت مصرف کننده روی کالا ۲۰ درصد پرداخت می‌کنند و تا حدود ۸۰ درصد مابقی قیمت کالا توسط دولت از اعتبار شارژ یارانه سرپرست خانوار کم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha