• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401122216011
  • خبرنگار : 71505

در نشست خبری عنوان کرد

شناسایی کلونی‌های سد معبر در تهران/مبارزه با موش ها در تهران ادامه دارد

شناسایی کلونی‌های سد معبر در تهران/مبارزه با موش ها در تهران ادامه دارد

مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به اینکه کلونی‌های مهم سد معبر در شهر تهران شناسایی شده است، گفت: در میان کلونی های شناسایی شده 11 نقطه به عنوان معضل اصلی در نظر گرفته شده تا در برنامه آخر سال پیش بینی‌های لازم برای مشکل بساط گستران در آن نقطه هت انجام شود تا هم مشکل این افراد حل شود و هم تردد شهروندان تسهیل شود.

به گزارش ایسنا،  مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در نشست خبری درباره ساماندهی دستفروشان به ویژه در ایام پایانی سال گفت: برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدتی برای ایام پایانی سال انجام شده است و در همین راستا کلونی‌های مهم سد معبر در شهر تهران شناسایی و 11 نقطه به عنوان معضل اصلی در نظر گرفته شده تا در برنامه آخر سال پیش بینی‌های لازم برای مشکل بساط گستران در آن نقطه ها انجام شود تا هم مشکل این افراد حل شود و هم تردد شهروندان تسهیل شود.

وی ادامه داد: در خیابان تجریش تا قدس به جز پیاده راه چند لاین خیابان نیز توسط دستفروشان گرفته می‌شد و تردد بسیار سخت می‌شد. لذا از 13 بهمن کار را آغاز کردیم و با هماهنگی‌هایی که انجام شد فضایی مقابل امام زاده صالح برای دست فروشان در نظر گرفته شد و کل محور پاکسازی شد. تعدادی از دست فروشان در محل ساماندهی حضور پیدا کردند و برخی نیز نیامدند اما ساماندهی اساسی آنها در بلندمدت انجام خواهد شد.

مبارزه با موش ها در تهران ادامه دارد

در بخش دیگری از این نشست شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز در خصوص مبارزه با حیوانات موذی به ویژه موش‌ها در تهران، اظهار کرد: حیوانات موذی به هر اقدامی در سریعترین زمان واکنش نشان می‌دهند و رفتار عجیبی دارند. بی تردید برای رفتارشناسی آنها باید اکیپ‌های تخصصی با مطالعات گسترده‌ای بکار گرفته شود. البته رفتار ما با پسماند و زباله با افزایش جمعیت آنها مرتبط است و ورود فاضلاب تنها فضای افزایش جمعیت آنها را فراهم می‌کند. موش‌ها نیز خود را به روز می‌کنند و با محیط سازش پیدا می‌کنند. این امر باعث می‌شود که بعضا برخی داروها که توسط شرکت‌ها تولید شده نسبت به آنها بی اثر شوند ولی این موضوع ما را از میدان به در نمی‌کند و مبارزه با موش‌ها در تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha