• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401122115190
  • منبع : نمایندگی مازندران

دستگیری ۱۳ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مازندران

دستگیری ۱۳ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه در مازندران

ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد محترقه خطرناک نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: تاکنون ۱۳ نفر که در امر تهیه وتوزیع این انواع مواد محترقه فعالیت داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیدجعفر ساداتی افزود: طرح ویژه نظارت بر صنوف و واحدهای صنفی برای مقابله با تهیه وتوزیع غیرمجاز موادمحترقه از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی از ماه قبل آغاز شده و کماکان ادامه دارد و تاکنون هم در سطح استان تعدادی از این واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی با هماهنگی مراجع قضائی در ایام پیش رو در دستور کار قرار دارد و پلیس با تمام توان و امکانات برای برقراری نظم و امنیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برابر قانون رفتار خواهد کرد .

ساداتی یادآورشد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پیرامون فعالیت غیرقانونی تهیه وتوزیع کنندگان مواد محترقه و هرگونه حوادث احتمالی است .

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدماتی و امدادی از جمله اورژانس ۱۱۵ ، آتش نشانی و شهرداری‌ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی صورت گرفته و توصیه پلیس به شهروندان رعایت نکات ایمنی در این ایام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار کرد: تجربه‌ی تلخ حوادث سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه‌ آخرسال، همواره از دغدغه ها و نگرانی خانواده‌ها در آستانه‌ی ایام نوروز است.

ساداتی، افزود: ما نمی‌توانیم و هیچ کس دیگری هم نمی‌تواند پیشینه‌ی تاریخی مراسم چهارشنبه‌سوری را در ایران را انکار کند. اما این را به جرأت می‌توان گفت که میان آن‌چه در گذشته اتفاق می‌افتاد و آن چه امروزه رخ می‌دهد، هیچ‌گونه سنخیتی وجود ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران اظهار کرد: تاکید پلیس بر حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در همان کوچه و محله خودشان است تا خدای ناکرده آسیبی به فرزندانشان نرسد .

وی افزود: پلیس از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌کند ولی برخورد و مقابله جدی با توزیع‌کنندگان، فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی برابر قانون را در دستور کار دارد .

ساداتی خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با افراد معدودی که با رفتارهای غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راهبندان، سد معبر، ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهرها را مختل می‌کنند، مطالبه‌ی به حق آحاد مردم از متولیان اصلی برقراری نظم و امنیت یعنی پلیس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha