• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1401121611971
  • خبرنگار : 71631

آلمانی‌ها سفر را رها نکردند

آلمانی‌ها سفر را رها نکردند

آلمان سال پررونقی را برای صنعت گردشگری پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، سازمان «DRV»‌ فعال در صنعت گردشگری آلمان، اعلام کرد که جنگ در اوکراین و بحران هزینه‌های زندگی، میل مصرف‌کنندگان آلمانی برای رفتن به تعطیلات را از بین نمی‌برد و پیش‌بینی کرد که آمارهای فروش خدمات سفر در سال جاری میلادی به سطح قبل از همه‌گیری کووید-۱۹ بازمی‌گردد.

این سازمان همچنین اظهار کرد: سال ۲۰۲۳ شروع خوبی داشته و درآمد آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های رزرو آنلاین در ژانویه دو برابر شده و در مقایسه با ماه مشابه در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

«نوربرت فیبیگ» (Norbert Fiebig) ـ رییس سازمان DRV ـ گفت: به طور کلی، تعطیلات اولویت بالایی برای مردم دارد. این نکته ما را با وجود نبود قطعیت‌ در تحولات ژئوپلیتیکی و اقتصادی خوش‌بین کرده است.»

«فیبیگ» انتظار دارد آمارهای امسال به سطح سال ۲۰۱۹ برسد که مردم ۹۸ میلیارد یورو در تعطیلات خرج کرده بودند. ۶۹.۵ میلیارد یورو از آن رقم برای سفرهای رزروشده صرف شده بود.

البته صنعت مسافرت آلمان در سال ۲۰۲۱ به این رقم نزدیک شد؛ چراکه آمار فروش به ۸۴ میلیارد یورو، یعنی حدود دو برابر سال ۲۰۲۰ رسید.

«ITB»، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های مهم گردشگری جهان نیز پس از سه سال غیبت به دلیل ویروس کرونا، ‌ امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. حدود ۵,۵۰۰  شرکت‌کننده از ۱۶۱ کشور به این رویداد ملحق خواهند شد.

روسیه به دلیل تحریم‌هایی که از سوی غرب در پی حمله به اوکراین بر آن اعمال شده است، امسال در ITB  شرکت نخواهد کرد. ایران نیز در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha