• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121611948
  • خبرنگار : 30188

ارزش تجاری خود را افزایش دهید

ارزش تجاری خود را افزایش دهید

دوست دارید هنگامی که نام برند شما برده می‌شود، مشتریان، کارکنان و مخاطبانتان چه تصویری از شما در ذهن داشته باشند؟ این تصویر و احساساتی که این افراد با فکر کردن به برند شما تجربه می‌کنند، همان ارزش تجاری برند شماست.

به گزارش ایسنا به نقل از آواکتان، بدون شک اگر بتوانید کاری کنید که افراد شما را به‌ عنوان یک برند باارزش و قوی به یاد آورند، فروش و سوددهی شما چند برابر خواهد شد اما فرآیند افزایش ارزش تجاری و ساختن یک تصویر برند قوی چطور انجام می‌شود؟

راه‌های تقویت تصویر برند

راه‌های متفاوتی برای ایجاد یک تصویر برند قوی و ایده‌آل وجود دارد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین روش‌های این کار آشنا می‌شوید.

  • داشتن یک لحن برند ثابت و متناسب
  • ارائه خدمات بعد از فروش و پیگیری برای جلب رضایت مشتری بعد از خرید
  • پاسخگویی به مشتریان
  • ایجاد باشگاه مشتریان
  • مانور دادن روی مزیت رقابتی برند نسبت به رقبا

شاید استفاده از این روش‌ها در ظاهر ساده به نظر برسد، اما بدون شک اجرایی شدن آنها کار دشواری است؛ اما نگران نباشید! یک روش ساده برای حل تمامی این چالش‌ها وجود دارد و این روش، چیزی جز داشتن پرسنل باانگیزه و علاقه‌مند به کار نیست. می‌پرسید چطور ممکن است؟ حق دارید، در این مورد آموزش ندیده‌اید اما ما در ادامه، به شما بهترین روش ایجاد انگیزه و وفاداری در پرسنل را معرفی می‌کنیم.

کارکنانتان از شما چه می‌خواهند؟

پاسخ این پرسش، بسیار پیچیده و طولانی است. کارکنان شما به دنبال احترام، توجه و گرفتن بازخورد مثبت در کنار تأمین مالی هستند. داشتن برنامه‌ای برای حل همه مشکلات کارمندان، بسیار دشوار است اما با استفاده از انواع هدیه‌های سازمانی و کارت هدیه می‌توانید به پرسنل‌تان این بازخورد را بدهید که آنها ارزشمند هستند و شما به ارزش‌هایی که آنها خلق می‌کنند، بها می‌دهید.

کارت هدیه یا گیفت کارت، یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید برای کارمندانتان در نظر بگیرید. ارائه کارت هدیه به این افراد علاوه بر اینکه باعث می‌شود آنها با انگیزه و تلاش بیشتری کار کنند، کمک می‌کند کارکنان و پرسنل‌تان تبدیل به سفرای برند شما شوند و ارزش برند کارفرمایی‌تان را هم بالاتر ببرند.

یکی از چالش‌های مدیران، انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی ارزنده‌ای است که بتواند ضمن ایجاد ارزش، کارآمدی و احساس خشنودی برای کارکنان، مشتریان و همراهان سازمان با بیشترین صرفه اقتصادی را به همراه داشته باشد؛ به همین سبب واحد همکاری سازمانی B2B آواکتان می‌تواند خدمات و محصولات ارزنده‌ای به مدیران سازمان‌ها ارائه دهد.

ویژگی‌های بهترین کارت هدیه برای پرسنل سازمان

معمولاً در تمامی شرکت‌ها به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، تولد سازمان و... هدایایی به کارمندان اهدا می‌شود اما نکته مهم این است که گاهی این هدایا با وجود هزینه زیادی که برای سازمان دارند، کاربرد زیادی برای پرسنل ندارند و نمی‌توانند رضایت آنها را جلب کنند.

با توجه به تفاوتی که بین خواسته‌های کارمندان هر شرکت وجود دارد، می‌توان گفت بهترین هدیه سازمانی، کارت هدیه است. کارت هدیه علاوه بر اینکه نسبت به پک‌های آماده و رایج در بازار هزینه کمتری برای شما دارد، میزان رضایتمندی کارمندان را هم بسیار بیشتر جلب می‌کند. با این هدیه، هر کدام از پرسنل می‌توانند محصول موردنظر خود را تهیه کنند.

اما برای اینکه بتوانید بهترین گیفت کارت را برای سازمان خود تهیه کنید، باید چند نکته مهم را مدنظر داشته باشید. نکته اول، این است که باید کارت هدیه شما از یک فروشگاه معتبر باشد که دست کارمندان را برای انتخاب محصول باز بگذارد. نکته دوم، امکان خرید گیفت کارت با تخفیف مناسب است تا سازمان بتواند با کمترین هزینه، بیشترین و بهترین بازخورد را از پرسنل خود دریافت کند.

کارت هدیه آواکتان، تمامی این ویژگی‌ها را دارد و امکان خرید از بین هزاران محصول را در اختیار کارمندانتان قرار می‌دهد؛ همچنین این گیفت کارت‌ها با درصد تخفیف مناسب در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرند.

ارزش تجاری خود را افزایش دهید

شرکای تجاری خود را خوشحال کنید

کارت‌های هدیه آواکتان تنها برای پرسنل و کارمندان شما نیستند، بلکه شما می‌توانید این گیفت کارت‌ها را برای همکاران و شرکای تجاری خود هم بفرستید. اگر با مدیریت کسب و کار آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که ساختن ارتباطات و روابط دوستانه، یکی از مهم‌ترین اصول و قواعد مدیریت تجاری و افزایش سوددهی است. ارسال کارت هدیه آوا کتان برای افرادی که در این فضا با آنها همکاری دارید، یکی از بهترین روش‌ها برای جلب رضایت آنها و ساختن روابط تجاری قوی و موفق است.

چطور گیفت کارت آواکتان را سفارش دهیم؟

شما به راحتی می‌توانید بسته‌ها و کارت هدیه‌های سازمانی خود را به صورت آنلاین در لینک زیر سفارش دهید. آواکتان بعد از خرید، بسته به نوع سفارش شما، پک هدیه سازمانی شما را که شامل تعداد مورد نیاز از کارت‌های هدیه است، به دستتان می‌رساند؛ همچنین از آن‌جایی که بخش منابع انسانی هر شرکتی بعد از خرید کارت هدیه سازمانی موظف به ارائه رسید یا فاکتور است، آواکتان فاکتور مربوطه را با مهر به خریداران ارائه خواهد کرد؛ همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های 02145183183 و 09120438769 در تماس باشید تا کارشناسان گروه آواکتان شما را کامل راهنمایی کنند.

برای مشاوه رایگان لطفا کلیک کنید.

ارزش تجاری خود را افزایش دهید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha