• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121611633
  • خبرنگار : 50604

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان:

مسئولان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شوند

مسئولان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شوند

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: مسئولان و مدیران مرتبط به حوزه دانشجویان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شده و پاسخگوی دغدغه های دانشجویان باشند.

مهدی باقریان در گفت و گو با ایسنا در حاشیه فینال مسابقات مناظرات دانشجویی که در دانشکده مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مناظرات دانشجویی به مدت ۱۱ سال به همت جهاد دانشگاهی برگزار می شود که همه شرکت کنندگان در مناظره می توانند در چهارچوب قانون و فارغ از دغدغه ها، مسائل و نگاههای خود را مطرح کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد گلستان تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه آزاد اندیشی، مباحثه و دقت در مبانی فکری دانشجویان با هدف رسیدن به منظومه فکری ایرانی اسلامی  در حوزه های مختلف را از اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی برشمرد و افزود: تلاش داریم در مناظرات بعدی بیشتر  بر مسائل و مشکلات  استان متمرکز شده و گفتگوها را بر پایه مسائل بومی ادامه دهیم.

باقریان  با اشاره به اینکه نگاه آموزشی، محور دوم مناظرات است، گفت: قبل از برگزاری مسابقات کارگاه های آموزشی برای دانشجویان برگزار شده و دانشجویان در طول شرکت در کارگاه و مناظرات آداب برخورد با تیم مقابل، نحوه جستجو کردن در منابع کتابخانه ای و اسنادی، زمان بندی در ارائه مطلب و مباحثه علمی با زبان محترمانه را می آموزند.

وی خاطر نشان کرد: سطح برگزاری مناظرات در مرحله فینال نسبت به مراحل مقدماتی، پیشرفت قابل توجی داشته که بیانگر تاثیر مثبت مناظرات و کارگاههای آموزشی در افزایش توانمندی دانشجویان است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با بیان اینکه مناظرات دانشجویی مورد استقبال دانشجویان گلستانی قرار گرفته است، گفت: دانشجویان زیادی خواهان برگزاری مجدد و تداوم مناظرات هستند به همین دلیل بعد از هماهنگی های لازم مسابقات  مناظرات در سطح استانی بعد از ایام نوروز برگزار می شود.

باقریان تصریح کرد: ما در مناظرات شنونده نظرات، انتقادات و گفت و گوهای  دانشجویان هستیم و به دنبال آن هستیم استاندار، مسئولان و مدیران مرتبط با حوزه دانشجویان را پای میز گفتگوی با دانشجویان بکشانیم زیرا معتقدیم آینده کشور با توجه به دانشجویان رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان آینده سازان کشور هستند، گفت: این حرف ها، نگاه ها و تصویرسازی جوانان از آینده است که کشور را به مرز بالندگی و شکوفایی می رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha