• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401121511184
  • خبرنگار : 71457

محمود عباس: جهانیان جلوی تروریسم اسرائیل را بگیرند

محمود عباس: جهانیان جلوی تروریسم اسرائیل را بگیرند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین‌الملل خواست تا تروریسم اسرائیل را متوقف ساخته و برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل تلاش کند و از اقدامات برای دفاع از حق مردم فلسطین جهت تعیین سرنوشتشان حمایت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از آناتولی، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی مقابل پنجمین کنفرانس سازمان ملل که با محوریت کشورهای با رشد کمتر در دوحه برگزار می‌شود، گفت: ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم تا این تروریسم اسرائیل در حق مردم ما را متوقف کند و اسرائیل را بازخواست کرده و برای پایان دادن به این اشغالگری تلاش کند.

وی افزود: مردم فلسطین از ۷۵ سال قبل در مصائب "نکبت" و فاجعه آوارگی به سر می‌برند و با جنایت‌های اشغالگر مواجه هستند که این جنایت‌ها از سال ۱۹۶۷ تبدیل به یک استعمارگری مداوم شد که قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی را نقض و اقدام به پاکسازی نژاد می‌کند. اشغالگر به دنبال تغییر هویت شهر قدس شرقی اشغالی است و به شهرک سازی و کشتار فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

محمود عباس خاطرنشان کرد: گروهک‌های تروریستی شهرک‌نشین اقدام به آتش زدن فلسطینی‌های بی‌دفاع و دارایی‌هایشان می‌کنند؛ همانند آنچه اخیراً در منطقه حواره (در شمال کرانه باختری) رخ داد و وزیران اسرائیلی نیز تحریک به کشتار و تخریب و از بین بردن این منطقه می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما به رویارویی با اشغالگران و اقدامات ناقض آنها در حق قانون بین‌المللی و توافق‌های امضا شده و اقدامات یکجانبه آنها و نیز به رفتن به محافل و دادگاه‌های بین‌المللی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۶ ۱۳:۰۳

جناب محمودخان: تو خودت عامل اصلی طاغی و یاغی شدن صهیونیستها هستی....با این ددمنشان و گرگهای در پوستین بره چرا؟ اینهمه مدارا کردی؟! چرا به جای مقاومت و حمایت از محورمقاومت دائم پشت میز مصالحه نشستی و امتیاز دادی؟!.....