• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401121410432
  • منبع : شهرداری تهران

برنامه‌های نوروزی سازمان پایانه‌ شهرداری تهران تشریح شد؛

از امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل گردشگری استان تهران تا اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی

از امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل گردشگری استان تهران تا اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: ساماندهی بیش از هزار ابن‌السبیل و ساماندهی بیش از ۱۰ هزار آسیب دیده اجتماعی در طی سال جاری از اقدامات سازمان پایانه‌ها بوده است.

به گزارش ایسنا، پوریا علیمردانی، مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران درباره برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این سازمان گفت: برپایی جشنواره اقوام در پایانه‌ها و امضای تفاهم نامه با اداره کل گردشگری استان تهران برای برقراری همکاری از جمله برنامه‌های نوروزی سازمان است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در پایانه‌ها نظیر برگزاری موسیقی محلی و سنتی ایرانی، مسابقه نقاشی کودک در پایانه‌های شهر تهران، برپائی سفره هفت سین در پایانه های شهر تهران و جشنواره نوروز مهدوی، اجرای گروه‌های سرود و تواشیح، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی برای مسافران و مراجعان و توزیع هدایا به کودکان مسافران در پایانه‌ها از دیگر اقداماتی است که در حوزه اجتماعی و فرهنگی درصدد اقدام آن هستیم.

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران عنوان کرد: استقرار گروه‌های گردشگری در پایانه ها، استقرار گروه سلامت، توزیع بروشور و بسته‌های سلامت و گرفتن فشار خون و قند خون ازمسافران، فعالیت مستمر اتاق‌های مادر و کودک، آمادگی برای اسکان موقت و پذیرایی از مسافران نوروزی در راه مانده هم از دیگربرنامه‌های این سازمان در ایام نوروز خواهد بود.

علیمردانی به بازسازی گنبد مسجد پایانه غرب در طرح عیدانه خدمت پرداخت و گفت: با توجه به فرسودگی و مستهلک شدن گنبد مسجد پایانه غرب، این سازمان نسبت به بازسازی و زیباسازی گنبد با متریال خاص و با طراحی معماری ایرانی - اسلامی  اقدام کرده است.

وی بازسازی سالن انتظار پایانه بیهقی را از دیگر اقدامات طرح عیدانه خدمت برشمرد و بیان کرد: با توجه به شرایط نامناسب سالن انتظار پایانه بیهقی در سنوات گذشته نسبت به نوسازی سالن مذکور با ایجاد تهویه مناسب جهت سرما و گرما، بازسازی پوشش دیوار و سقف داخلی و بیرونی اقدام شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در سال جاری خاطرنشان کرد: ساماندهی بیش از ۵هزار نفر ابن‌السبیل و ساماندهی بیش از ۱۰ هزار آسیب دیده اجتماعی در طی سال جاری از اقدامات سازمان مدیریت حمل‌ونقل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha