• چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401121007501
  • خبرنگار : 50024

رادان: نیروهای پلیس باید با فناوری روز آشنا باشند

رادان: نیروهای پلیس باید با فناوری روز آشنا باشند

ایسنا/البرز فرمانده فراجا گفت: باید برای حرکت به سمت پلیس هوشمند سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی و ساختار را در خدمت همدیگر قرار دهیم تا تسلط و اشراف اطلاعاتی بر ماموریت داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، احمدرضا رادان روز چهارشنبه ۱۰ اسفند در حاشیه مراسمی که درمرکز آموزشی شهید چمران کرج افزود: مبارزه با سارقان و مالخرها شروع شده و این اقدامات در ایام نوروز و در ادامه ماموریت‌های پلیس با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین تمام امکانات برای این مهم بسیج شده و نوروز امسال بهتر از گذشته در خدمت مردم هستیم.

رادان گفت: از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا سفرهای مردم به خوبی انجام شود و با پنج درصد متخلف، بخاطر آرامش ۹۵ درصدی جامعه برخورد می کنیم.

وی یادآور شد: در مراسم امروز دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی، تخصصی فراجا، چهار هزار نفر در ۱۷ رسته گوناگون فعالیت خود را آغاز کردند.

رادان بیان کرد: نیروهای پلیس باید با فناوری روز آشنا باشند و آموزش‌های لازم را ببینند تا در فرآیند ماموریت‎ها مسلط تر عمل کنند.

فرمانده فراجا گفت: باید برای حرکت به سمت پلیس هوشمند سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی و ساختار را در خدمت همدیگر قرار دهیم تا تسلط و اشراف اطلاعاتی بر ماموریت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با افتتاح قرارگاه هوشمند و فناور امیدواریم روزهای بهتری برای پلیس تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم به پلیس نمره می‌دهند و هر چقدر این نمره بالاتر باشد شأن ما بالاتر می‌رود.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ و بالا بردن شأن پلیس گفت: بدیهی است با اجرای درست و به هنگام ماموریت‌ها و تلاش برای حفظ امنیت مردم این شأن حفظ می‌شود.

رادان گفت: مردم و آسایش آنها از همه چیز بالاتر و مقدس‌تر است بنابراین باید تمام آموزش‌ها و رزمایش‌ها در این زمینه خلاصه شود.

وی افزود: پلیس برای آرامش مردم در صحنه است تا با تمام کسانی که امنیت مردم را به مخاطره می اندازند، مقابله کند.

رادان با تاکید براینکه برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می گیرند مقابله می کنیم، گفت: مردم ایران باید مفتخر به وجود پلیس باشند و پلیس مفتخر به خدمت به آنها چون در این صورت است که مفهوم پلیس در تراز انقلاب نمود پیدا می‌کند.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز گفت: در این ایام تلاش ما برای خدمت به مردم دوچندان می‌شود که افتخاری برای پلیس است.

وی یادآورشد: کمین‌هایی برای سست شدن اراده پلیس است که  در این بزنگاه‌ها باید راه اقتدا به شهدا را انتخاب کنیم چون رسالت نیروهای پلیس این است که جان برکف باشند.

وی تاکید کرد: وظیفه پلیس مشخص است و باید بداند در کجا بخندد و در کجا مقتدر باشد چرا که این پلیس برای مردم قابل احترام است.

گفتنی است، در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی و تخصصی فراجا در کرج فراگیران برنامه‌های مهارت‌های کاربردی خود را در زمینه های مختلف به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha