• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401120906579
  • خبرنگار : 50134

کلینیک آموزشی، مشاوره اشتغال و کار آفرینی در مرکز جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افتتاح شد

کلینیک آموزشی، مشاوره اشتغال و کار آفرینی در مرکز جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افتتاح شد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: کلینیک آموزشی، مشاوره اشتغال و کار آفرینی با هدف ایجاد مشاوره تخصصی اشتغال برای تمامی افراد جامعه در دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی افتتاح شد.

عبداله زاده ۹ اسفندماه در مراسم راه اندازی کلینیک آموزشی مشاوره اشتغال و کار آفرینی با اشاره به اینکه کاریابی و اشتغال جز وظایف دانشگاه علمی کاربردی است، یاد آور شد: در کلینیک مشاوره کسب و کار  که از امروز راه اندازی شد مشاورین اشتغال با ورود در سایت این کلینک و بصورت اپراتور و دربستر مجازی  به کسانی که مشاوره شغلی  میخواهند مشاوره  رایگان می دهند.

وی ادامه داد: بزرگترین دغدغه کشور و مسئولان استانی بحث اشتغال است امید است این کلینک گام موثری در اشتغال زایی بردارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاردبری متولی ارائه ۷مهارت سطح بندی شده است، تصریح کرد: این دانشگاه یک دانشگاه مهارت محور بوده و این مهارت محوری می طلبد رسالتی فراتر از آموزش  داشته باشیم.

عبداله زاده با تاکید به اینکه در دولت سیزدهم، دانشگاه علمی کاربردی در حال پوست اندازی بوده و به رسالت اصلی خود که مهارت آموزی است در حال نزدیک تر شدن است، خاطر نشان کرد: در دوره های قبل، دانشگاه علمی کاربردی از رسالت خود دورتر شده بود و از ۴۰ درصد سهم آموزش مهارتی که در بند ششم توسعه آمده در بهترین حالت ۱۲درصد را پوشش می داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ۱۵مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در سال های اخیر شکاف عظیمی بین آموزش های مهارتی و نظری وجود داشته است که باید جبران شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha