• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401120704977
  • خبرنگار : 71496

یک رهبر حماس: با تصمیمات نشست العقبه مقابله می‌کنیم/ نشست گروه‌های مقاومت در غزه

یک رهبر حماس: با تصمیمات نشست العقبه مقابله می‌کنیم/ نشست گروه‌های مقاومت در غزه

یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به اینکه تمامی گروه‌های مقاومت با تصمیمات نشست العقبه مقابله خواهند کرد، گفت که حماس مخالف این نشست و هرگونه تصمیمات امنیتی است که در آن گرفته شود.

به گزارش ایسنا، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگوی ویژه با شبکه ماهواره‌ای المسیره بر مخالفت کامل گروه‌های مقاومت فلسطین با نشست العقبه علیه محور مقاومت تاکید کرده و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست این نشست را تحریم کند.

رضوان گفت: ما مخالف هرگونه تصمیمات امنیتی هستیم که از نشست العقبه صادر می‌شود و بر استمرار رویکرد مقاومت در سراسر سرزمین فلسطین تاکید داریم.

این رهبر جنبش حماس افزود: تمامی گروه‌های مقاومت با تصمیمات نشست العقبه مقابله خواهند کرد و هر تلاشی برای ضربه زدن به مقاومت در فلسطین محکوم به شکست است.

او ضمن تقدیر از راهپیمایی‌های بزرگی که روز جمعه در همبستگی با فلسطین در یمن برپا شد، گفت: ما به ملت یمن که صدها هزار تن از آنها در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند، درود می‌فرستیم و به آنها که حامی فلسطین و مسجد الاقصی هستند، افتخار می‌کنیم.

 این چهره حماس در پایان نیز گفت: ما با مردم‌مان در یمن به مسیر سربلندی و مقاومت تا آزادی تمام فلسطین ادامه می‌دهیم.

همچنین گروه‌های فلسطینی در نوار غزه ظهر امروز یکشنبه نشستی ملی را در واکنش به نشست امنیتی العقبه با مشارکت رژیم صهیونیستی و تشکیلان خودگردان برگزار خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه فلسطینی تاکید کردند که این نشست قرار است راس ساعت ۱۲:۳۰ به وقت غزه برگزار شود.
گروه‌های فلسطینی برگزاری نشست امنیتی العقبه را به شدت محکوم کرده و آن را خنجری از پشت به ملت فلسطین و خیانت به خون شهدا دانستند.
در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است که مشارکت تشکیلات خودگردان و برخی طرف‌های عربی در این نشست جز خفت و خواری نتیجه‌ای برای آنان نخواهد داشت.
این بیانیه می‌افزاید که نشست مذکور بسیار خطرناک است، زیرا در راستای پیاده کردن طرح‌ها و برنامه‌های دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد و طرحی جدید برای ضربه زدن به پروژه مقاومت خواهد بود.

گروه‌های فلسطینی بیان کردند که این نشست پوششی برای تشدید جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۷ ۱۵:۲۱

نشست و مصالحه با رژیم منحوس و جعلی اسقاتیل=مرگ و خودکشی......این روش 70 وچندسال انجام شد و هر مرتبه بخشی از فلسطین از دست رفت و کم کم وآرام و نرم خاک فلسطین مرتب ضمیمه به خاکهای اشغالی قبلی شد......فقط و فقط مقاومت و مبارزۀ مستمر گروههای فلسطینی جواب می دهد............